Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teettekö rikosilmoituksen pienimmistäkin asioista?

Vierailija
24.02.2023 |

Autosta oli varastettu antenni ja tein siitä rikosilmoituksen. Olemattomat mahdollisuudet saada takaisin mutta kuitenkin yllättävän tyydyttävää kun tämä varas on nyt poliisin tiedoissa. Vaikkeivät tätä tapausta tutkisi, ainakin on tiedossa ja tilastoissa.

Erityisen tärkeänä pidä tilastointia, kertoo esim miten huumeidenkäyttö nostaa varkauksia. Siksi suosittelen aina tekemään rikosilmoituksen vaikka olisi kuinka pieni asia.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tehnyt rikosilmoitusta. Tosin en ole koskaan joutunut rikoksen uhriksi. *koputtaa puuta*

Vierailija
2/17 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen on yläraja koska kuitenkin mappiin ööööö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tämä varas on nyt poliisin tiedoissa. Vaikkeivät tätä tapausta tutkisi, ainakin on tiedossa ja tilastoissa.

.

Millä tavalla tämä varas poliisin tiedoissa? Varkaus ehkä on mutte varas

Vierailija
4/17 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Nykyäänhän se on niin helppoa netin kautta. Jopa kun pahoitan mieleni jostain, niin kostan sen tekemällä rikosilmoituksen.

Olen myös valveutunut kansalsinen lasuttelun suhteen. Minkä sille voi kun huoli herää ja vihervassut nyt ainakin kiittää tekemisistäni jos ei kukaan muu. Saatana!

Vierailija
5/17 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienin asia mistä olen tehnyt rikosilmoituksen oli pyörävarkaus ja isoin pahoinpitely.  Varastetusta pyörästä saatiin vakuutuksesta korvauksia ja se vaati rikosilmoituksen tekemisen.

Vierailija
6/17 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan tehnyt rikosilmoitusta. Tosin en ole koskaan joutunut rikoksen uhriksi. *koputtaa puuta*

Minähän lopetin auton osakaskon 2 viikkoa sitten, 7 vuotta jo ajettu ilman tarvetta osakaskon korvauksille, arvelinkin että heti sattuisi jotain kun lopetin vakuutuksen.

No, eihän tässä tapauksessa vakuutus olisi edes korvannut koska tuskin yli 200e omavastuun arvoinen. Mutta hassua miten heti sattuu jotain kun lopettaa vakuutuksen. Sama äidilläni, lopetti vuosien jälkeen tuulilasivakuutuksen, arvatkaa lentikö kuukauden sisällä kivi tuulilasiin tehden halkeaman.

ap

Vierailija
7/17 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan hirveimmistä rikoksista. Kuten parvekkeella tupakoinnista ja koiranpaskojen keräämättä jättämisistä.

Vierailija
8/17 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kun tämä varas on nyt poliisin tiedoissa. Vaikkeivät tätä tapausta tutkisi, ainakin on tiedossa ja tilastoissa.

.

Millä tavalla tämä varas poliisin tiedoissa? Varkaus ehkä on mutte varas

Ei henkilöllisyys mutta teko. Eli on tehnyt jotain josta poliisi nyt haluaa kiinni. Jo tämä tuo minulle hyvän mielen.

ap

Vierailija
9/17 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olisiko mahdollista että antennin ruuvaa irti välillä tai autotalli?

Vierailija
10/17 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienin asia mistä olen tehnyt rikosilmoituksen oli pyörävarkaus ja isoin pahoinpitely.  Varastetusta pyörästä saatiin vakuutuksesta korvauksia ja se vaati rikosilmoituksen tekemisen.

Ihan hyvä että sait turpaasi, luuseri!

Vierailija
11/17 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin kertomaan poliisilaitokselle kun minua lyötiin kepillä selkään pyöräillessä.

Siinä kaikki.

Vierailija
12/17 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman tilastoja poliisi ei myöskään saa lisää resursseja, joten tehkää ihmeessä aina rikosilmoitus vaikka tiedätte ettei poliisi tutkisi.

Vierailija
13/17 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menin kertomaan poliisilaitokselle kun minua lyötiin kepillä selkään pyöräillessä.

Siinä kaikki.

Ensin tietysti huusin hakkaajalle.

Vierailija
14/17 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee, vaan jekutan niitä narkkareíta, esimerkiksi laittamalla rotanmyrkkyä, tomusokeria, ja murskattuja satunnaisia tabletteja zippipusseihin, ja piilottelen niitä sinne missä ko. narkkarí tykkää lojua.  Hih!

Vierailija
15/17 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin vanhan äitini pihalta kirveen eräänä aamuna. Vein kirveen poliisilaitokselle.. Tuolloin poliisissa oli auki vain luukku, joku info. Muut ovet olivat kiinni.

Vierailija
16/17 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä että sait turpaasi, luuseri![/quote

En saanut minä vaan 11-vuotias lapseni. Huoltajana jouduin tekemään. Kenenkään lapsen ei pitäisi joutua pahoinpidellyksi. 

Vierailija
17/17 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri huumeiden tai tulijoiden vaikutuksen tilastoimiseksi kannattaa aina tehdä rikosilmoitus. Muuten lisääntyneet rikokset ei tule yleiseen tietoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän