Nyt naiset tukea, mies käyttäytyy kuin mikäkin IDIOOTTI hermoraunio!!!!
Päätti lopettaa röökauksen, ennen kuin lapset ymmärtää sen päälle mitään. Haluaa siis toimia hyvänä roolimallina. TÄmä selvä ja oikein hyvä juttu mielestänikin.
Nyt kolme päivää polttamatta ja äijä on kuin ampiainen pistoksissaan. Hermostuu pienestäkin. Valittaa koko ajan päänsärkyä. Normaalisti ei mikään hermoilija tai nipottaja.
Tänään kun muistutin parturiajasta alkoi oikeasti HUUTAA mulle, että ei pääse sinne, kun on sopinut muuta sille ajalle. Ikään kuin minä olisin sen ajan varannut tai, että tämä asia muutenkaan olisi minun syyni.
Kauanko tätä tuittuilua kestää? Eli milloin pahimmat niksat ohi? Mies on röökannut about 15 vuotta.
Kommentit (2)
en käyttäytymään näin siitä vieroitettaessa.
Ei käytä mitään vieroitusvalmistetta juuri siksi, että viekkarit menisi nopeammin ohi.
T. Ap
fyysisen riippuvuuden pitäisi olla " ohi" 3 viikon kuluttua joten ehkä sitten. Mä lopetin 3kk sitten ja kyllä ne ekat viikot oli tuskaa, nyt jo paaaaaljooooon helpompaa eikä tuittuilut johdu röökaamisesta. Niin, riippuu tuetty käyttääkö mitään korvaushoitoa (nikotiinituotteita). Jos ei käytä niin fyysisestä riippuvuudesta pääsee nopeammin ohi, mä ainakin. En siis käyttänyt mitään muuta kun xylitolipastilleja.
Koita kestää ja olla miehen tukena ettei vaan ratkea! Eihän tuo pahuuttaa vihoittele tai huuda vaa siihen on ihan käypä syy.