Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiiättekö mikä vituttaa eniten miehissä?

Vierailija
06.11.2007 |

Niitten marttyyrin rooli!

Yks miespuolinen kaveri ei ymmärrä, ei sitten niin millään että mulla ei ole tunteita sitä kohtaan. Joudun aika usein perumaan meiän tapaamiset kun ei vaan huvita tai on muuta.

Nytkin oli tulossa viikonloppuna mun luo, ilmoitti lauantaina. Mä sanoin että ei onnistu, mulla on muuta menoa, kaverin tuparit. Se suuttu ja veti herneet nenuun. Että kyllä hän tän arvaskin, mulla on aina jotain muuta..

Nyt se ois tulossa ens la mun luo illaksi. Viettämään " koti-iltaa" .. leffa, ruokaa, juttelua jne. Ja mun pitää perua sekin. Keräilen tässä rohkeutta soittaakseni sille. Muuten ei mitään, mut kun mä en jaksa sitä sen tyyliä jonka se on nyt ottanu.. " Kyllä mä tän arvasin, sä et välitä musta enkä mä merkkaa sulle mitään jnejnejne"

HUOH

Voi hemmetti että mä en kestä.. Mikä niitä vaivaa kun niistä kaikiestä tulee tuommosia jossain vaiheessa?!!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t!?

Ja sitten vielä ihmettelet, että miksi ei ymmärrä. Ajatuksiako miesten pitäisi lukea?

Vierailija
2/3 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olen sanonut että ei kiinnosta enkä halua mitään kaveruutta enempää. En ole vastaillut puheluihin jne.. ja siitä mä sain viimeksi kuulla kun vastasin pitkän ajan päästä. Että kun mua ei saa nykyään enää edes kiinni ja että siitäkin näkee miten tärkeä toinen on..

Se ei vaan tajua.

Prkl.

Ja suostuin kun ajattelin että samapa tuo.. mut sen jälkeen oon tavannut miehen jonka kanssa olen nyt tapaillut ja jolle tahdon lauantaini säästää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis millainen on naispuolinen pelimies?

Nyt alkoi kiinnostaa ;)