Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

äitiyshousuista yms.

06.11.2007 |

Onkohan tätä tuhat kertaa jo kysytty, mutta saisko vihjeitä ostopaikoista. Olen niin pahoinvoiva, etten jaksa lähteä kauheasti kiertelemään, mutta maha niin turvoksissa, että pakko jo ostaa äitiyshousuja.

Asun pk-seudulla ja ostin yhdet Henkasta ja maukasta (olivatkin liian isot, putoaa päältä) ja toiset Lindexiltä (olivat ilmeisesti liian pienet ja valuvat päältä nekin). Täystumpelo olen siis. Haluaisin kuitenkin hyvännäköisiä housuja ei semmoisia missä näyttää teletapilta tms.

Minne menisin?

Olen joskus ollut kuulevinani myös jostain lisäkappaleesta jonka voi viritellä tavallisiin housuihin, jotta ne joustaa?? Tietääkö joku moisesta?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellä ei näistä kokemusta, vielä. Mutta ajattelin tilata. Monet ovat kehuneet. Alussa tuo housujen tippuminen on ongelma, kun mahaa ei vielä kunnolla ole.

http://www.babyidea.fi/aidille/bellybelt/

Vierailija
2/10 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidan suunnalta lauantaina (jos oksetus antaa periksi) keskustaan Beluaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään kyllä H&M:n äitiysvaatteista, toimivat hyvin ja hintä ei päätä huimaa (15-35e). Ainakin täällä Oulussa on paras äitiysvaatevalikoima ainakin jos noista " tavallisista" kaupoista laskee. Erikoisliikkeitä toki on, mutta siellä ne hinnat sitten _alkavat_ tuosta 35e ja sillä saa tyyliin narutopin :) Mutta jos varaa löytyy, ehdottomasti kannattaa johonkin semmoiseen erikoisliikkeeseen (niissä yleensä kun saa asiantuntevaa apuakin).

Lindexillä ja Nicky&Nellyllä ainakin on tosiaan omat äitiysvaatemallistot. Ja jos on tosiaan valuminen ongelma niin unohda kokonaan farkut/sammarit/yms. Ne ei pysy ylhäällä ei sitten millään. Jonkunlaiset trikoot tai " tavalliset" suorat housut taas istuu jalkaan paljon paremmin, eikä ne sitten ala puristamaankaan yhtä helposti jos turvottaa tai tulee läskiä lisää.

Ihan vaan googlettamalla " äitiysvaatteet" ja oma paikkakunta voi auttaa löytämään uusia liikkeitä.

Vierailija
4/10 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen löytänyt jo kahdet tosi hyvät housut KappAhlin valikoimista. Toiset on vähän farkkutyyppiset, joustavaa kangasta ja toiset (uudemmat) juhlavammat, suoran housun tyyppiset. Molemmissa se resoriosa mahan päälle. Täällä + naapuripaikkakunnalla ei kyllä KappAhl muita myykään kuin äitiyshousuja + alusvaatteita, paitoja ei lainkaan. No onhan tuo muoti kyllä nyt masuille passelia...

Tolleroinen

Vierailija
5/10 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tosi hyvät Beluasta ostetut farkut. Ne ovat mahan yli mallia. Siinä resorissa on lisäksi kiristys ohuilla kuminauhoilla (on ikäänkuin ommeltu siihen resoriin kiinni monelta eri korkeudelta). Ne pysyvät tosi hyvin päällä. Ne maksoivat muistaakseni 70-80 euroa, joten eivät aivan järjettömän kalliit, koska eikös normaalitkin farkut nyt ainakin tuon verran maksa.

Sen sijaan H&M:n housuissa on just tuota valumisongelmaa. Pidän kuitenkin miehen vyötä siinä kohtaa missä normaali housu alkaa ja pysyvät sillä tavoin paremmin ylhäällä.

Vierailija
6/10 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

kävin viime viikolla ostoksilla Beluassa juurikin tarkoituksenani ostaa tuo BellyBelt - mutta sitä ei ollut liikkeessä myynnissä. Myyjä kertoi, että jos sitä tulee niin vasta viikkojen kuluttua. Tuotteessa on siis jotain saantiongelmia ja olisiko peräti poistumassa valikoimista. Myyjä totesikin, että babyidean sivuilla on vanhentuneet tiedot.

Mutta, Beluassa on kyllä muuten oikein kivat housuvalikoimat, itse ostin farkut, suorat housut ja hameen ja yksikään ei valu päältä vaan istuvat jo nyt tosi mukavasti, ja löysäyssysteemi tuntuu kätevältä. Ihan halpoja eivät olleet (noin 70-90¿ kpl) mutta laadukkaan oloisia kyllä.

Mutta BellyBeltiä en siis harmillisesti saanut, vaikka haluaisin silti vielä käyttääkin tavallisia housujani, jotka vasta vähäsen ovat alkaneet kiristää inhottavasti. Sitä saattaisi tosin olla käytettynä myynnissä jossain, jos vähän googlettaisi...

Niipa 15+1

Vierailija
7/10 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla ei ole vielä juuri vauvamasua, vaan kyse on ennemminkin turvotuksesta, ei mitkään äitiyshousut taida olla sopivia. Niissä kun on nimenomaan sitä masutilaa.

Suosittelen ostamaan jotkut " tavalliset" housut, mutta isompaa kokoa kuin yleensä. Niille on kyllä käyttöä synnytyksen jälkeenkin, kun kuitenkin menee jonkin aikaa, että mahdut " ennen raskautta" -vaatteisiisi.

Vierailija
8/10 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kans erittäin paljon samaa mieltä:).

Itse käytin ykkösen ja nyt kakkosen raskauksissa " normaaleja" vaatteita, vaan isoja kokoja. Housuistakin esim. stretsiä sisältävät ovat tosi hyviä.

Viime viikolla kävin Citymarketissa ostamassa " äitiysvaatteita" . Mukaan jäi kiva musta perustoppis ja kahdet polvipituiset Bluen kuminauhavyötäröhousut = tosi kätevät ja mukavat. Tällä linjalla jatkan niin pitkään, kun pystyn. Itselläni on jo vauvamahaa (rv 29) ja em. housuilla menee hyvin. Sitten, muoti suosii nyt kaikenlaisia ja pituisia mekkoja. Sellaisiakin ostin pari; toisen Seppälästä (musta neulehame), toisen Anttilasta (Fransan neulehame).

Vierailija
9/10 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuto.netistä minä ostan itselleni raskausvaatteet, saa halvalla ja usein ovat myös kuin uusia :)

Vierailija
10/10 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampissa on äitiysvaatteita myyvä Bebes ja jos et jaksa lähteä kiertelemään, niiltä löytyy jotain housuja myös netistä www.bebes.fi/kauppa