Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni löi minua kylkeen.

Vierailija
06.11.2007 |

Jälkeä ei jäänyt, vähän kirpaisi. Olen odottanut 3 päivää anteeksipyyntöä. Sitä en ole saanut. Tiedä sitten johtuuko siitä, että olen ollut vittumainen kaiken aikaa. Mollannut, ettei ole mies lainkaan ja muuta vastaavaa. Nyt sellainen olo, että haluan olla normaali, mukava omaitseni. Annanko asian unohtua vai jatkanko tyhmää käytöstäni?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa miestäni olen kahdesti joutunut pelkäämään kun on ollut krapulassa ja tuntenut että häntä häiritään liikaa, ei ole lyönyt mutta tilanne on ollut viittä vaille. Kerran otin nämä puheeksi ja sanoin, että jos ikinä koskaan omassa kodissa täytyy pelätä, niin otan lapset kainaloon lähden enkä takaisin tule. Eipä ole tilanteita ainakaan vielä tullut eteen.

Älä unohda, vaan ota puheeksi. Käsiksi ei ole koskaan oikeutta toiseen käydä!!!

Vierailija
2/4 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas sentään nainen! MIKÄÄN ei oikeuta väkivaltaan! Vaikka olisit kertonut miehellesi nussineesi kaikki hänen kaverinsa, niin siitäkään huolimatta ei saa lyödä.

Otapa asia puheeksi miehen kanssa, kuten 2 neuvoi. Itse en jäisi odottamaan toista lyöntiä, vaan lähtisin, mutta voihan olla, että keskustelu auttaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhutte asiasta ihan suoraan ja asiallisesti.

Vierailija
4/4 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja menkat mulla oli just alussa kun toi tapahtu. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi