Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua huomenna ekaa kertaa gynelle!

Vierailija
06.11.2007 |

Tähän asti olen käynyt yths:llä tavallisella lääkärillä ja äitiysneuvolassa tavallisella, nyt menen ekaa kertaa oikealle gynekologille vuositarkastukseen, mitä siellä tehdään? Otetaanko papa, tutkitaanko rinnat, vai ihan vaan nopea sisätutkimus niinku terveyskeskuksessa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reippaasti vaan! Tarvittaessa otetaan papa, lääkäri tunnustelee kohdun ts. tekee sen sisätutkimuksen ja tunnustelee rinnatkin.

Eli ei se niin paljon erilainen ole. Tosin gyne taitaa olla vuositarkastuksessaan perusteellisempi kuin esim äippäneuvolassa koska äippäneuvolassa keskitytään eniten siihen kohdunkaulakanavan tilaan.

Vierailija:

Tähän asti olen käynyt yths:llä tavallisella lääkärillä ja äitiysneuvolassa tavallisella, nyt menen ekaa kertaa oikealle gynekologille vuositarkastukseen, mitä siellä tehdään? Otetaanko papa, tutkitaanko rinnat, vai ihan vaan nopea sisätutkimus niinku terveyskeskuksessa?

Vierailija
2/3 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin se tarkastus jonka " oikea" gyne tekee 65 euron hintaan vaikkapa gynekologipalvelussa on täsmälleen sama mutta nopeampi, eikä gyne avaa suutaan sen aikana kertaakaan. Papa otetaan, jos haluat siitä maksaa, mutta yleensä sitä ei ota gyne vaan labrahoitaja samalla tai eri käynnillä. Rinnat tunnustellaan jos pyydät.

Kävisin itse yths:ssä paljon mieluummin kuin maksaisin huonommasta palvelusta gynelle, mutta minkäs teet kun en enää ole opiskelija...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kävisin itse yths:ssä paljon mieluummin kuin maksaisin huonommasta palvelusta gynelle, mutta minkäs teet kun en enää ole opiskelija...

Kiitos tiedoista!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi