Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unien tulkitsijat, mitä tämä karmea hammasuni tarkoittaa?

Vierailija
05.11.2007 |

Olen useasti nähnyt unta, että hampaani putoavat.

Yksi yleisin sellainen on, että seison valtavan rotkon reunalla sylkemässä hampaita rotkoon. Rotkon reunat ovat täynnä muita ihmisiä toimittamassa samaa puuhaa. Hampaat eivät tunnu loppuvan ikinä kesken. Siinä me etukumarassa seisomme useampi sata harmaata hahmoa iltahämärissä ja syljemme hiljaisuuden vallitessa hampaita rotkoon.

Viime yön näin unen, jossa ylä- ja alaetuhampaani itsekseen " räjähtivät" murskaksi, koska niillä oli suussa liian vähän tilaa. En sin ne natisivat, tunsin kuinka ahtasti ne ovat suussa, lopulta ei ollut hampailla muuta mahdollisuutta kuin napsahdella murusiksi, räjähtää kappaleiksi. Tunne oli hirveä, aivan aito.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista tarkasti. Ehkä kaupassa, koulussa, työpaikalla....Muistan kun kävelin kauhuissani hampaat murskaantuneena kamalan kivun kanssa miettien, mitä teen? Ihmisiä meni ohi, mutta he eivät reagoineet, enkä minä tainnut sanoa kenellekään mitään.

ap

Vierailija
2/4 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen joskus hammasunia, eli hampaat lähtee irti ja niitä syljeskelen. Tarkista hampaittesi kunto = hammaslääkäriin. Voi olla vain oma huolesi hampaiden hyvinvoinnista. Vanha kansa tosin sanoo, että hampaiden irtoaminen unessa tarkoittaa kuolemaa. Uskokoo ken tahtoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo.....näitä hammasunia olen nähnyt toistuvasti vuosikausia. Ihan yhtä köyhiä ollaan kuin aina ennenkin :)

ap

Vierailija
4/4 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä näen ja olen aina nähnyt säännöllisesti painajaisia siitä että etuhampaani irtoavat ja sitten niitä lähtee ja lähtee ja lähtee.

Kukaan ei ole näiden 20 vuoden aikana kuollut eikä rahaakaan ole merkittävästi kasaantunut. Luulen että ne unet johtuvat ihan vain siitä että lapsena katkaisin hampaani jääkiekkopelissä ja pelästyin pahasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi