Miten itsetyydytätte...
sormin vai jollain välineellä. Mitä kaikkia välineitä olette käyttäneet?
Kommentit (33)
Tärinättömästä dildosta ei siis ole haitaa? Entä, jos osuus vahingossa vaikka kohdunkaulaan.
joskus :9
Erikoisin väline meisselin kädensija
Erikoisin väline on hiusharja,sähköhammasharja.... silloin alaikäisenä tuli noita kokeiltua.
Siis hinkaatko klittaa peittomyttyä vasten, vai miten...
Nojasin sen päälle ja sepä antoikin aika kyydit.
Käytin halulla myöhemminkin, " sattumalta" ;o)
Silloin meillä ei ollut pyykkivuoria, sattuneista syistä...
olen vähän kateellinen naisille, joilla on niin paljon mahdollisuuksia...
käsi on ihan toiminut kyllä aina, mutta se on tylsää... aina samanlaista, olisi ihan kiva jos olisi joku tuollainen pesukonejuttua vastaava johon sen voisi työntää .. tai jos jääkaapista löytyisi kaikenlaisia eksoottisia hedelmiä joissa olisi kivoja koloja, joo...
Niihin saa erilaisia inserttejä, tiukempia jne, itse olen tykännyt.
Vierailija:
olen vähän kateellinen naisille, joilla on niin paljon mahdollisuuksia...käsi on ihan toiminut kyllä aina, mutta se on tylsää... aina samanlaista, olisi ihan kiva jos olisi joku tuollainen pesukonejuttua vastaava johon sen voisi työntää .. tai jos jääkaapista löytyisi kaikenlaisia eksoottisia hedelmiä joissa olisi kivoja koloja, joo...
Joskus kun on aikaa voin käyttää sauvaa apuna, mutta täytyy olle aika kiihottunut ja jos oikein villille päälle satun niin työntelen sauvaa joskus peppuunkin.
mullakin sauva aika usein apuna pyllyssä. täytyy olla kuiteski mahd. pehmeä ja lämmitän sitä ensin vaikka vedellä ensin. Kaikki kovat esineet tuntuu vaan ikäviltä.
voimme todeta, että kaikkien noilla itsetyydytysvideoilla näkyvien esineiden käyttö on siis totta.
Liukaste käteen on ihan kiva välillä, shampoo käy suihkussa ;)
Luin jostain lehdestä, että on tehty ihan tieteelinen tutkimus, joka oli otsikoitu seuraavasti:
Vibralla hoikemmaksi.
Hyvä vinkki laihduttajille: istu pesukoneen päälle aina kun se linkoaa.
Tutkijat saivat siis selville, että päivittäinen altistuminen tärinälle hoikistaa. Kokeet oli tehty tosin hiirillä, mutta toimii kai ihmiselläkin.
Arvaa vaan tuliko jotain muutakin mieleen kuin laihtuminen, kun luin tuon otsikon. Tiesiköhän kirjottaja itse mistä ihanuudesta kirjoitti.
Vierailija: