Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten itsetyydytätte...

Vierailija
05.11.2007 |

sormin vai jollain välineellä. Mitä kaikkia välineitä olette käyttäneet?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein myös Jelly Mylord-sauvalla.

Vierailija
2/33 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat sormet ei minullekaan tunnu miltään, miehen (ei ikävä kyllä omani..) sormet taas upeilta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mulla ja sillä saan aina. Omin sormin en minäkään!! Pitäis varmaan vaan harjoitella sitä että osaisi.

Vierailija
4/33 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

parasta tyydytystä ehdottomasti miehen kielellä ja kalulla... :P

Vierailija
5/33 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se löytyy heti ensimmäiseltä sivulta, meet vähän alaspäin on nimellä gaught masturbation 3 tai jotain sellasta... Aivan sairaan kiihottava video näin naisen mielestä! Mistäspäin toi nainen joka haluaisi myös kokeilla naisen kanssa?

Vierailija
6/33 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja ovat täysin ilmaisia,missään ei ainakaan ole kerrottu että maksaisi!

Vierailija
7/33 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

löysin oikean kohdan ja kun klikkaan siitä avautuu video-ikkuna, mutta siinä lukee suljettu. Mitä mun pitää tehdä?

Vierailija
8/33 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se mulla ainakin eilen toimi,onkohan sulla sitä flash playeria koneessa?En ole mikään tietokone ekspertti joten ei voi varmaks sanoa miks ei toimi,sulla varmaan vaan puuttuu joku ohjelma millä se pyörii!Kokeilitko muita pätkiä siellä sivulla?Jos muut toimii niin voi olla mahdollista että asian osaiselle on käynyt ilmi että häntä on salaa kuvattu ja nostanut jonkinlaisia toimia tota sivustoa vastaan,ei voi koskaan tietää!Sen takia se onkin mahtava filmi kun sillä naisella ei ole hajuakaan,siellä on pari muutakin samantyyppistä videoo... Mistäköhän tollasia löytyisi lisää?

Vierailija
9/33 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin meni jumiin koko kone että... ei tule kuin känsiä käteen ja viruksia koneelle moisilta sivuilta

Vierailija
10/33 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

otan kyrvän käteen tiukkaan nyrkki otteeseen ja sitten aattelen seksi ja runkkaan

Vierailija
11/33 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuota kysymysken loppuosaa. Eli mitä kaikkea olette käyttäneet.

Vierailija
12/33 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan siellä käsi, sauva, klitoriskiihoitin, suihku... Taitaa kurkut, banaanit ja HK:n sininen olla vain miesten fantasioissa :) Ainakaan oma vaimoni ei kaipaa moisia sisäänsä.

JiiKoo

Vierailija
13/33 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten vaimosi ei tunnusta mitä kaikkea käyttää kun et ole maisemissa.. = ) Mistä sitä koskaan tietää vaikka tummaa salamia..

Vierailija
14/33 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisi sitten vaimon oma moka. Hän kyllä tietää mitkä kiksit saisin, jos hän tyydytystarinoita minulle kertoisi :)

Tuo viestinumeroon viittaminen on vähän hämäävää kun itse käytän viestien puurakennetta. Vähän sekaistahan tämä on kun toiset käyttää toista tyyliä ja toiset toista. Meni muuten vähän aikaa tajuta tuo AP:n käyttö. Aina väliin viesteissä viitataan AP:hen ja etsin sitten kirjoittajaa nimimerkillä AP :)

JiiKoo

Vierailija
15/33 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jota olen käyttänyt taitaa olla talouspaperirullateline.

Sen sai kätevästi pysymään patjojen välissä pysymään tukevasti pystyssäkin. Kyseinen teline on edelleen käytössä (pestynä tietenkin).

Vierailija
16/33 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyy monenlaista kuvaa, joissa naisilla on mitä ihmeellisempiä esineitä sisällään. Teidä sitten noista kuvista. Mutta ainakin jonkun jossain on tarvinnut laittaa banaaneja ja kurkkuja sisäänsä sen verran, että on saatu kuvat otettua ja videot tehtyä. Onko tuo videioden teko sitten eri asia kuin oikea itsetyydytys, tietä häntä.

Vierailija
17/33 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

saisin kyllä kovat kicksit jos mies joskus kuvailisi mulle omia fantasioitaan ja sessioistaan kun on itsekseen, mut ei. Olen esittänyt kainoja toiveitakin asian suhteen, yrittänyt udella, mutta kaipa miehellä ujostuttaa, en tiedä. Muutoin meillä on kyllä ihan estotonta seksiä. Raskauden myötä minusta tuntuu tulleen se suhteemme aktiivisempi ja kokeilunhaluisempi kaiken suhteen. Haaveilen kimpasta, toisesta naisesta, panosta keskellä päivää puistonpenkillä jonkun tuntemattoman ...huokaus.

Vierailija
18/33 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen yrittänyt kaikkea, paitsi elintarvikkeita, työntää itseeni. Kaikista veikein oli kyllä lasten pomppupallo, se teki gutaa.

Shaverista mustekyniin ja hiusharjaan olen työnnellyt tuonne.

Viime aikoina olen tyydyttänyt itseäni vain liukkarilla liukastetuin sormin. Olen raskaana ja vierasesineiden tunkeminen emättimeen tuntuu nyt oudolta ajatukselta.

Vierailija
19/33 |
09.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö uskalla edes hieromasauvaa käyttää, voisko siitä olla haittaa raskaana ollessa?

Vierailija
20/33 |
09.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivan käyrä ja koossa on varaa valita. Pehmenee käytössä, mutta kestää sen mitä tarvis. Lisäksi klitoriksen stimulointiin jokin laite.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä