Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekopyhät ihmiset lähettelevät hyväntekeväisyysjoulukortteja ja ostavat muille jotain vuohia kehitysmaista

Vierailija
05.11.2007 |

Yrittävät vain oikeuttaa oman törkeän kulutusjuhlansa jouluna.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksavat ne joulukortit ja eivät osta niitä vuohia kellekään esim. häälahjaksi tai joululahjaksi.

Vierailija
2/6 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe olevani tekopyhä vaikka avustankin kehitysmaita ja myös lähetän Planin joulukortteja, meillä on 2 kummilasta afrikassa.

Meillä on tähän varaa, MIKSI emme sitä jakaisi maihin joissa esim. lapset ei koti ja peltotöiltä ehdi kouluun?

Minulla ainakin on hyvä mieli että tänä vuonna olen maksanut 7 lapsen lukuvuoden. Kun auttaa jotain siitä tulee hyvä mieli, mutta tärkeintä on se auttaminen kun siihen on mahdoliisuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis jos ei keksi mitään hyvää ideaa aikuiselle ihmiselle jolla on jo " kaikkea" . Voisi tietenkin ostaa vaikka vessapaperia niinkuin yksi tutuntuttu kuulemma teki, että varmasti on käyttöä.

Vierailija
4/6 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyväntekeväisyyttä siten, että se on lahja jollekulle. Mikä lahja se muka on, että ilmoittaa ostaneensa vuohen afrikkaan. Eri asia, jos joku tämmöistä lahjaa toivoo.

Vuohi afrikkalaiselle on joululahja sille afrikkalaiselle. Se ei ole joululahja naapurin tädille.

Vierailija
5/6 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUTTA joulukorttini hitsi vie saa olla miltä yhteisöltä tahansa, jos ei miellytä niin laittakaa roskiin!

Ja itse voin pyytää sijoitusta hyväntekeväisyyteen jos joku kysyy minulta lahjatoivetta, silloin myös toivon, että toivetta toteutetaan.

Säälittävää on aikuisena olla vielä toisten ihmisten anteliaisuuden ja lahjojen perään! Eiköhän aikuinen voi ostaa jo itse mitä mielii, lahjat tulee sitten extrana, jos tulee.

Vierailija
6/6 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

In 2001 a Dutch government commission concluded that Foster Parents spent only 50% of its money to aid projects and the rest to organisational costs.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän