Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun arjen onnea:

Vierailija
05.11.2007 |

Mulla tonnikalasalaattia, lämmintä patonkia, lasi punaviiniä. Lapsilla välipalatuutit ja uudet lastenlehdet. Kaikki on hiljaa, tyyväisiä ja nautiskelee. Kohta katsotaan yhdessä uusi muumi-dvd ja sitten isi onkin jo kotona...

:)

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään 3h ulkoilun jälkeen muusia ja nakkikastiketta, juotiin vielä lämpöset glögit ruuan päälle! Lapset ilostuivat glögistä kovasti :)

Vierailija
2/17 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ymmärtänyt kakkosen pointtia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

surullista että onnea ei voi olla ilman alkoholia. :(

Vierailija
4/17 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän punaviiniä ruokajuomana, sama juoko sen lasillisen ruoan kanssa klo. 15 vai klo 21.

Ei ole ihme, että Suomi on alkkisten mallimaa, kun suhtautuminen punaviinilasilliseen on tämä. Av-mammojen mielestä siis se on joko perskänni tai ei mitään.

Vierailija
5/17 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä silti pidä tuota viinin nauttimisen ajankohtaa olennaisena. Itse mun viinin juontiin vaikuttaa enemmän ruoka kuin kellon aika. Niin kuin ap:lläkin oli salaatti + patonki eli hyvät viinin seuralaiset.

Minusta kellon vahtaaminen enemmänkin kertoo ongelmista alkon kanssa: " jee jee, enää 2 tuntia, niin saan hyvällä omalla tunnolla juoda!"

Vierailija
6/17 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

juon itsekin todella harvoin. Kivalta kuulostaa, ap :).

Vierailija
7/17 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon useinkin lasillisen viiniä ruuan kanssa. Muuten en juurikaan alkoholia käytä. En juo koskaan olutta tai siideriä, kirkkaita muutaman kerran vuodessa.. Lasillinen punaviiniä on mulle ihan arkea (hui!. Yksi lasillinen riittää. Eikä ole lapset heitteillä, ole huoleti :)

ap

Vierailija
8/17 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kossua ja pyyhkinyt äidillä olkkarin lattian, kun on pakko älähtää heti, jos joku nauttii lasin viiniä ruuan kanssa? KUN alkoholi ei ole mikään ongelma, sillä voi tosiaan täydentää kulinaristisen nautinnon ja sitä voi juoda muutaman sentin ihan vaan ruuan kylkeen, vaikka sitten klo 15 iltapäivällä...Miksei? Teillä syödäänkin varmaan aina se perunamuussi ja lihapullat maidon kanssa, ja alkoholia käyttää mies; olutta viikonloppuisin ja kossua juhannuksena? Ei ymmärretä, miten hyvät viinit voivat oikeasti olla osa ateriaa kuten tuoreet raaka-aineet, oikeanlaiset yrtit jne...Ja ettei alkoholia tarvitse juoda humaltuakseen.

Kuulostaa hyvältä ap! Olen kade...

Vierailija
9/17 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä harrasta baareissa käymistä, viime kerrasta taitaa olla jo yli viisi vuotta. Humalassakin olen ollut viimeksi 18-vuotiaana, eli yhdeksän vuotta sitten.

Lapsille riittää unilääkkeeksi pulkkamäki ja kunnon annos iltapuuroa.

Relaa.

ap

Vierailija
10/17 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasillinen viiniä hyvän ruuan kanssa EI ole ryyppääämistä vaan ihanan eurooppalaista. Ärsyttää suomalaisjuntit jotka ei tajua sitä!

Vierailija
11/17 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja entä sitten? Alkoholia ei saisi juoda vai?

Vierailija
12/17 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta ne sun lellityt mukulat on saanu tuuttinsa syötyä ja kitisee lisää ja sä pikkukännissä karjut niille, että perkele ette saa ja sit sun mies tulee siihen kotiin ja miettii miten helvetin hienoa kun vaimo on kotona, eikö töissä tienaamassa.........

Vierailija
13/17 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihannoijille, että mun mies on eräästä viinimaasta kotoisin ja hän pitäisi erittäin outona jos tietäisi mun juovan viiniä kotona keskellä päivää jonkun tonnikalasalaatin kyytipoikana..

ei kotiäidit siellä " euroopassa" vetele viiniä lounaalla kotona, kyllä se keskittyy yhteisille aterioille tai sitten aperitiiviin kun mies on tullut töistä kotiin.

Vierailija
14/17 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en yritä olla " eurooppalainen" juomatavoiltani sen kummemmin kuin muutenkaan... Mutta sanottakoon, ettei viinilasillinen päiväsaikaan YKSINKÄÄn kauhistuta täällä ketään.

Harvemmin itseksekseni minäkään viiniä juon, mutta silloin tällöin. Miehen kanssa useammin illallisella. Mutta mulle on ihan sama miten muut juo, olenko nyt eurooppalainen tms..

ap

Vierailija
15/17 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan hemmotella omaa perhettänikin tonnarisalaatilla tänään ja patongilla... ottaisin sen viininkin mut olen raskaana. Glögi voiskin olla korvaava sellainen... nami!

Vierailija
16/17 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä kunnon kinokset siellä Espanjassa, kun ennen iltapuuroa meette pulkkamäkeen?

Vierailija
17/17 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hassua kun ei kokemuksesta viisastu...

Ensin vittuillaan ja sitten aletaan kirjoitella ap:n nimissä. Mutta samapa tuo. Meillä tuli nyt isi kotiin ja me lähdetään PULKKAMÄKEEN! Asumme satakunnasssa.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän