Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Orgasmi " pelkästä" yhdynnästä

Vierailija
05.11.2007 |

Hei

Tuli viikonloppuna miehen kanssa puheeksi orgasmiasiat ja kävi ilmi että meillä on melko erilainen käsitys naisten orgasmista...

Minä olen sen ikäinen että seksiä on tullut harrastettua nyt n. 20 vuotta ja useamman eri miehen kanssa. Orgasmin saan kyllä välineillä, kädellä tai suulla mutta en " pelkästä" yhdynnästä. Olen aina kuvitellut että se on melko yleistä naisten keskuudessa.

Mies on samanikäinen ja yhtä " kokenut" ja hän puolestaan sanoi että hänen partnereistaan 70 % on saanut orgasmin yhdynnästä. Ja oli myös sitä mieltä että orkut olisivat aitoja.

Haluaisin nyt tehdä aiheesta gallupin tai kuulla muiden kokemuksia. Jos " yhdyntäorgasmia" pystyy harjoittelemaan niin otan mielelläni vinkkejä vastaan. Miehelle jo ilmoitin että alamme asiaa harjoitella :)

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se orgasmi on fyysisistä ja henkisistä asioista kiinni. Jos päänupissa on rattaat kohdallaan ja oikeita kohtia kropassa hinkutetaan, niin orgasmi on luultavasti seuraus.

Se ykköshinkutettava kohta lienee klitoris ja toinen tunnettu on G-piste. Joillain paikat ovat herkempiä kuin toisilla, mistä seuraa se, että orgasmit tulevat helpommin. Joillain naisilla esim. klitoris on niin ylhäällä, ettei siihen tule mitään kosketusta yhdynnässä. Toisaalta taas miehen jortikka voi olla sen mallinen, ettei G-piste saa kunnon ärsytystä. Naima-asentoja vaihtamalla voi yrittää tavoittaa ärsytyskohtia, mutta jos paikat eivät ole herkkiä (esim. joillain naisilla G-pisteesta ei tule mitään kiksejä) ei naimaorkkua tule.

Orgasmi kun on suurelti kiinni päänupista, niin sitten on vielä niitä naisia, jotka saavat orgasmin vaikka korvan kaivuusta, jos he kokevat sen riittävän kiihoittavana.

JiiKoo

Vierailija
2/14 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

orkut pelkästä yhdynnästä helpoiten kun olen itse päällä, mutta myös muissa asennoissa :-)

N28

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän kanssa sain ratsastamalla. Nyt nykysen kanssa jostain syystä ratsastamalla ei tuu mitään, mutta mies päällä tai takaapäin onnistuu ihan kivasti. Mutta siis suurin merkitys on sillä fiiliksellä.

Vierailija
4/14 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sekstaillut 10 naisen kanssa ja 3 on saanut orkun pelkästään yhdynnästä. Joidenkin kanssa saa tehdä vaikka mitä että saa, toisilla taas aika helposti tulee orkku.

Vierailija
5/14 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan saanut orgasmia yhdynnässä, enkä usko saavani. Laukean helposti klitorista hieromalla.

Vierailija
6/14 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten se treenaaminen on yksi keino. Kuulat sisässäni liikkuminenkin pitää seksuaalista vireyttä yllä, ja myös jumppa hoituu samalla.

Vierailija
7/14 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

N42

Vierailija
8/14 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten saan tosi helposti. Ja mitä olen kavereitten kanssa asiasta jutellut, niin vain murto-osa saa pelkässä yhdynnässä orgasmin.

Vierailija
9/14 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yllä samaan volyymiin.

Vierailija
10/14 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole minulle ongelma, eikä miehelleni, muuten seksi on nautittavaa ja orgastista ja sitä on paljon. Nykyiselläni kestokykykin yhdynnässä on niin lyhyt, että jo se tekee aika mahdottomaksi pelkän yhdyntäorgasmin.

Todennäköisesti naiset myös ovat elimellisesti erilaisia, jotkut saa helposti yhdynnässä, toiset ei koskaan. Ejakuloivathan jotkut naiset todella herkästi, jopa joka yhdynnässä jotkut harvat, ja toiset taas ei koskaan (johtuen siitä kuinka herkästi g-pisteen alueen stimulointi sen aiheuttaa kullakin). Itse olen kuusi kertaa ejakuloinut, ne on ollut aika kokemuksia, mutta nekin on tapahtunut suuseksi+sormet/sauva yhdistelmässä.

Joskus aiemmin nuorempana saatoin teeskennellä orgasmia yhdynnässä, useinkin, mutta en enää. Se on mielestäni todella todella turhaa. Oma nautinto on tullut sen verran tärkeäksi, että haluan saada orgasmini, vaikka suuseksin tms. kautta, mutta teeskennellessä sitä ei saa. Toinen vain luulee silloin, että nyt nainen on saanut ja tyydytetty, joten ei ole edes tarvetta enää huolehtia myös naisen nautinnosta.

n31

Vierailija
11/14 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta joskus tuntuu, että se on hyvin lähellä.

Vierailija
12/14 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan aina yhdynnässä, ei tarvitse klitoris kosketusta. Mutta en saa suuseksissä. Tarvitsen siis sen munan...:)

Vierailija
13/14 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjoitella voi ns. CAT-asennossa. Nainen alla, mies päällä ja nainen kietoo jalata miehen jalkojen päälle. Miehen pitää asettua siten, että hänen lantionsa on korkeammalla kuin naisen, kuitenkin naisen päällä. Etsitään sopivaa liikerataa keinuttelemalla. Kun orgasmi löytyy tässä asennossa, sen osaa etsiä muissakin.

Googleta aiheesta lisää esim.

http : //www. iltalehti. fi/seksologi/200704175943175_sx. shtml

Vierailija
14/14 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, että klitorishan ei ole ainoastaan se hupun alla piileskelevä pikkunuppunen, vaan sen osat jatkuvat syvemmälle ja sivummalle, emättimen seinämien alueelle jne. Eli aika vaikea sanoa, ettei klitoris olisi saanut stimulaatiota ollenkaan...

Kaiken lisäksi on hassua mielestäni jaotella orgasmeja emätin-, klitoris- ja vaikka anaaliorgasmeihin, kuten tälläkin palstalla on ollut usein tapana. Itselläni ainakin orgasmi on aika kokonaisvaltainen, pitää olla mielentila sopiva yhdistettynä sopivaan mieheen ja sopivaan stimulaatioon. Ensisijaisesti tuntuisi, että orgasmi, kuten kiihottuneisuuskin lähtevät aivoista, pitäisikö siis sanoa, että saan " aivo-orgasmeja" :)

Jokatapauksessa, olen saanut orgasmin mm. rintojen hyväilyllä ja oikean miehen läsnäololle, yhdynnässä (ilman että sitä pikkunuppua olisi räplätty) ja toki myös klitorista hyväilemällä.

Oikeasti, toivoisin, että seksistä (ja orgasmista) puhuttaisiin enemmän kokonaisvaltaisina asioina, eikä vain " anatomisin ja teknisin" termein... Jotkut keskustelut tälläkin palstalle olleet ihan ok, suurin osa harmittavasti sitä samaa mitä netti on pullollaan :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän