Missä luuraa ASIAKASPALVELUTAITO?
Soitinpa tässä taannoin lääkärinaikaa. En silloin tiennyt, oliko kyseessä vaihde vai menikö puhelimeni suoreen jollekin hoitajalle tms. Sain asioitua kyllä, mutta tämä selvästi kaikkeen kyllästynyt rouvashenkilö luurin toisessa päässä heitteli sarkastisia kommentteja puhelun alkupuolella ja välillä myös huokaili, kun asiaani selitin. Ehkä selitin typerästi, tai sitten en. Itsekin asiakaspalvelijana ymmärrän, että asiakkaat pistää joskus rasittamaan, mutta joku raja tällekin. Kaikki " vanhat kurpat" voisivat ottaa esimerkkiä esim. monien nuorekkaiden vaatekauppojen asiakaspalvelijoista - kauhean kiva, kun useimmat ovat kohtalaisen hyvällä päällä näissä kaupoissa tai eivät ainakaan kerro asiakkaalle, että maanantai vtuttaa.
Huh, sainpas avautua.