ღ.¿:*¨`*:¿.ღ Heinähelistimet viikkoon 45 ღ.¿:*¨`*:¿.ღ
Edellinen pino, kun ajattelin aloittaa uuden...
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=11559148&p=2&mpage=3&tmod…
Tulin kertomaan miten meillä tuo tissilakko etenee. Öisin olen saanut pienen miehen imemään sekä illalla ja aamulla unisena. Päivällä on sitten vähän hankalampaa. Tuttipulloa en nyt tarjoa ollenkaan. Vähän kokeiltiin juomista tuttipullon korkista. Muutama imu sillon tällön vaivihkaa tissistä. Vaatii ilmeisesti sitkeyttä äipältä.
Oon käyny lukee neuvoja imetystukipalstalta. Niitä sit tässä yritetään soveltaa. On tosi vahvasti sellaset epäonnistumisfiilikset ja paska äiti olo. Nytkö sitä on epäonnistunut siinä yhdessä tärkeimmästä tehtävästä. Mitä oon tehny, ettei miun rakas enää haluu tulla tissille. Kaikkee pyörii päässä ja tietty se, et kova hinta oli pikkujouluristeilylle, jos imetys siihen loppu. Jos olisin tienny, niin varmaan oisin jättäny väliin. No pitää vaan tässä yritää koota itteesä ja uskoo, et kyllä se vielä tästä ja ettei se maito oo voinu vaan loppuu.
Pakko kait meilläkii jotain on tulla kun muuten on kaikki sujunu kun unelmaa. Keskiviikkona 4kk neuvola ja pitää siellä keskustella tästä lakkoilusta. Se on ilmeisesti kuitenkin tavallista tässä 3-4kk iässä. Toivotaan, et herra ois kuitenkin kasvanu hyvin.
Nyt Miska vetelee unia partsilla pikku pakkasessa. Äiti taitaa mennä tohon soffalle lepäilee ja keräämään voimia taas imeytysyrityksiin.
Sonteri ja Miska16+vko
Kommentit (22)
kovasti kaikille kannustuksesta.
Olen tänään saanut Miskan syömään tissiä päivällä silleen, että ollaan menty unille sohvalle ja sitten jossain vaiheessa oon ottanu tutin pois ja tissi suuhun. Silleen on kaks syöttöö hoitunut ja unissa maistuu hyvin. Muuten on ollut ihanan iloinen poitsu tänään. Nytkin tuossa vieressä huutelee ja kirkuu hoitopöydällä vehkeet paljaana. ;o) On jotenki voittaja olo ees noista kahesta unissa syönnistä.
Eiköhän se tästä. Noudatan noita imetystukisivuston ohjeita ja ehkäpä myö tässä vielä päästään yhteisymmärrykseen Miskan kans ja palataan nauttimaan imetyksistä yhdessä. Tänään on vietetty laatuaikaa yhdessä sisällä ja oon viihyttänyt herraa sekä nukkunu sen kaa päikkäreitä. Kyllä se tästä. Onhan tää normaalia toimintaa lapsilla eli ei auta kuin jaksaa.
Meillä on jo aloitettu petipuuhat, mutta tahti on todella harvakseltaan. Ehkäsyä ei käytetä ja seuraava ois enemmän ku tervetullut vaikka heti perään. Ite oon 31 ja mies 37 eli ei tässä parane ruveta laakereilla lepäilee, jos isomman perheen haluu. Miskaa yritettiin 1,5 vuotta eli jos seuraavaan menee sama aika niin hyvä alottaa jo nyt heti yritys.
Palaan taas kertomaan miten tää lakkoilu edistyy.
Älähän syytä itteäs, varmasti teet parhaasi! Täälläkin peukku pystyssä, että tissi kelpais Miskalle myös päiväsaikaan. Hyvät ja parhaat äidit harrastaa kans pikkujouluristeilyjä, otaksun.
Me oltiin A:n kanssa eilen vauvauimas ekakertaa :) Veteen meno sujui ja meiän miehet pärjäs ilmeisen hyvin vaatetus ja pesuosastolla. Altaassa oltiin kumminkin vaan muutama minuutti, kun ope tuli näyttämään vauvan käsittelyotteita ja ekan otteen jälkeen A alkoi itkeä. Vähän aikaa koitettiin lohdutella, sitten pois.. Ei muuta kun viikon kuluttua uus yritys. Mä koitan nyt ottaa viikolla A:n suihkuun, että osaisin, ja ens kerralla vauva naisten puolelle. Mies osaa nämä suihkut ja kylvetykset meillä paljon vakaammalla kädellä. Hommattiin just suihkukoppiin semmonen saunajakkara, et olis helpompi treenata vauvasuihkua :) Onks muut ollu uimassa?
Liityn hitaitten kerhoon, ei meilläkään vielä seksiä syntymän jälkeen! Yleensä ei tuu edes mieleen, kun molempia väsyttää (vaikka vauva hyvin nukkuukin). Jos tulee mieleen, harmittaa kun toista selvästi väsyttää :( Kai se joskus taas innostaa..
Meillä eka lapsi tämä. Haaveilen kyllä toisesta, mutta ei taida onnata kovin pian. Meillä ikää jo 31 ja 40. Joku käytti jossain esittelylistassa ikien kertomiseen tyyliä " yhteensä 50" , tuli vaan mieleen, meillä tulee hirmu summa! No jokainen ajallaan.
Kivaa viikonalkua t:edna ja Aakku 15vk 5pv