Unentulkitsijat hoi!
Näin unta, jonka tarkoitus rupesi mietityttämään. Siinä menin perheeni kanssa vanhaan puutaloon asumaan. Siinä ei oltu asuttu pariinkymmeneen vuoteen.
Talon sisällä oli kaikki huonekalut ja tavarat järjestyksessä ja ne olivat vanhoja ja arvokkaita, kuitenkin ne oli valtavan pölyn peitossa ja ennenkuin pääsimme nukkumaan, kaikki pöly oli lakaistava pois. Ryhduimme unessani siivoamaan tätä pölyä pois, jonka jälkeen kävimme nukkumaan.
Tunnelma unessa oli jotenkin hyvä, harras ja kaunis. Olisi kiva tietää, mitä se tarkoitti.
Kommentit (5)
Mun elämä on ollut koko ajan aika seesteistä, eikä mulle ole koskaan tapahtunut mitään, mitä sisimmissä tarvitsisi sovitella.
Meillä on kuitenkin miehen kanssa ollut todella kärhämää ja olen ajatellut kuinka mukavaa olisi muuttaa pois kotoa. Kuitenkin nyt viikonloppuna mietin elämääni ja ajattelin, etten voi rikkoa lapseni kotia sen takia, että mies on aika lapsi. Muuta vikaa hänessä ei ole.
Voisiko uni liittyä sitten tuohon?
Ap.
että kadulla joku narkki (nainen) piikitti selkääni HIV-positiivista vertaan, koska piti minua liian nipona (itse asiassa pelkäsin häntä ja kävelin siksi kovaa vauhtia poispäin)
Olin surullisin mielin siitä, että miten lasteni nyt käy. Ajattelin, että onhan niitä hoitoja, mutta riittävätkö ne siihen asti että lapset kasvaa aikuisiksi.
Vierailija:
Näin unta, jonka tarkoitus rupesi mietityttämään. Siinä menin perheeni kanssa vanhaan puutaloon asumaan. Siinä ei oltu asuttu pariinkymmeneen vuoteen.Talon sisällä oli kaikki huonekalut ja tavarat järjestyksessä ja ne olivat vanhoja ja arvokkaita, kuitenkin ne oli valtavan pölyn peitossa ja ennenkuin pääsimme nukkumaan, kaikki pöly oli lakaistava pois. Ryhduimme unessani siivoamaan tätä pölyä pois, jonka jälkeen kävimme nukkumaan.
Tunnelma unessa oli jotenkin hyvä, harras ja kaunis. Olisi kiva tietää, mitä se tarkoitti.
Talohan kuvastaa sinua itseäsi, joten ehkä se merkitsee haluasi palata menneisyyteen, esim. lapsuuteen. Ehkä se kuvastaa haluasi muistella menneisyyttäsi, lapsuuttasi tai yleensä elettyä elämää?
Ehkä olet pitänyt jonkun puolen itsestäsi piilossa, et ehkä ole täysin osannut olla oma itsesi. Pölyjen puhdistamisen jälkeen ehkä haluat näyttää kuka sinä oikeasti olet? Olet siis henkisesti eheytymässä ja kasvamassa?
t. amatööritulkitsija ihan huvin vuoksi
Mulle tuli mieleen, että onko se pölyjen pyyhkiminen myös parisuhteen " puhdistamista" ? Eli koet parisuhteen olevan pölyn peitossa, käyttämätön, mutta tiedät, että siellä pölyn alla on jotain vanhaa ja arvokasta?
Tai sinulle kasvaa vahvat juuret johonkin pysyvään, vanhaan?