Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~*Joulukuisten maanantai ja tiistai*~

04.11.2007 |

Varaslähtö uuteen viikkoon....

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vettä sataa, se siitä kauniista kuulaasta säästä ja luonnosta :-( Koirat tuo taas kuraa sisälle, meillä kun nuo ramppaa edes takas tuossa pihalla vähän väliä, mutta kuivattelevat sitten tuossa eteisessä ennenkun pääsevät peremmälle.

Viikon yölliset vessareissut ovat tehneet sen, että nukun yöt kuin tukki, kärsin jo jonkin asteisesta unettomuudesta hetken, mutta nyt nukun ja hyvä niin!

Flunssa on mennyt samoin vatsatauti, soitin varmuudeksi kuitenkin äippäpolille eilen ja kyselin vähän, että kannattaako huolestua, kun nämä taudithan alkoi jääkaapin pesusta ja eivät tulleet perheessä muille, ehdin jo hiukan miettimään listeriankin mahdollisuutta, mutta kätilö sai minut rauhoittumaan, jossa neuvolan terkka ei ihan 100% onnistunut. Sanoin tulevani sitten jonkun viikon päästä synnyttelemään, mikäli ovat silloin auki ja kuulemma tällä viikolla pitäis selvitä, heiltä kun on irtsanoutumisen kirjoittanut kaikki kätilöt.

No ei kai tässä muukaan auta kun lapsia alkaa herättelemään, mukavat päivät mammoille!

Ponnari ja itu 34+4

Vierailija
22/35 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ku mikäkin mummo kun heti rupeen " ilimoja" kommentoimaan... Mieliala vaan aina paranee tietty hyvästä ilmasta! :-)

Että märkää on ulkona... Plääh.

Täällä taas nälkään kuolemaisillaan, raudan nappasin vasta joskus 7.30 (ei tullut mullekaan yhtään vessareissua yöllä) ja kaakaota haluan juoda eli 1,5h aion odottaa. Vielä 12 minuuttia ;-)

On paha mieli kun suutuin kuopukselle aamulla kun päiväkotiin oli lähtö, kun hän ei viitsi pukea vaatteita :-( ja sit tulin niin katumapäälle kun ärjyin ja huusin. Kummallista tää raskaus, toikin raivari iski kun salama kirkkaalta taivaalta... Sit piti poju vielä jättää päiväkotiin... :-(

Aloittivat nyt sen 4h/päivä, eli tyttö eskarissa ja poika tuon 4h hoidossa paitsi pe on pojalla kokonaan vapaa. Eli äiskällä 16 tuntia viikossa täysin vapaa-aikaa, luxusta :-) ajattelin, että vauvan kanssa on kiva olla kotona ihan kahdestaankin.

Oma napa, ei kummia, eilen kramppas kohtu oikealta puolelta oudosti. En pystynyt ääntä korottamaan enkä kävelemään nopeasti. Mistäköhän tällaiset johtuu... Viime yö oli ihanan vaivaton, ei edes tullut mikään paikka kipeäksi ja sain nukkua yli 22-07 lähes heräilemättä (paitsi pari kertaa kylkeä käänsin). Sit aamulla oli helppo kävellä kun vein ipanat. Ah tätä silloin tällöin koittavaa autuutta :-D kun vaavi ei paina mitään kohtaa kropassa pahasti!

Ei muuten oo närästykset vieläkään alkaneet eli saatankohan säästyä vaivalta...??

Meen vääntämään aamiaista, hyvän kirjan seurassa :-) Nam ja ihanan rauhallista!

Sintagma 32+6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huimaa, täällä on osa jo 36+ viikoilla... Tiedä miten moni joulukuinen tuleekin jo marraskuun puolella :)

Masun ympärystä oli täällä mittailtu, itsellä on 112 cm navan kohdalta ja pituutta 166 cm. Ja itseasiassa maha ei ole edes kamalan iso! Hassua :)

Yöt menee yhä vähän siten sun täten nukkuessa ja valvoessa, mutta ei stressiä siitäkään, kun en töihin enää mene. Piiperö on kova potkimaan, varsinkin iltayöstä ja aikaisesta aamusta. Nyt se on kääntynyt raivotarjontaan, ihan selkeästi on mahan muoto muuttunut ja hikka tuntuu tosi alhaalla. Närästystä meinasi iskeä eilen illalla, mutta onneksi meni renniellä pois. Ennen raskautta närästi enemmän kuin raskaana ollessa. Näissä liitos- ja selkäkivuissa sekä valvomisessa on kyllä ihan tarpeeksi, eli pysykööt närästys poissa.

Pitäisi varmaan pikkuhiljaa siivoilla vähän kaappeja tai jotain, että tulisi tehtyä jotain hyödyllistäkin täällä kotosalla. Jos aloittaisi keittiön kaapeista.. ehkä huomenna. Tänään jos vaikka vasta suunnittelisin :D Muuten aion ottaa rennosti ja katsella leffoja jne. En ole luonteeltani mikään super kodinhengetär ja pystyn hyvin löhöilemään ilman huonoa omaatuntoa. Pitää nauttia siitä mahdollisuudesta nyt niin pitkään kuin pystyy..

Gaiole ja piiperö 32+5

Vierailija
24/35 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyviä terveisiä onkin, ihan turhaan hermostutti minut se TK-lääkäri kanavan lyhentymisellä(1cm jälellä) todellisuudessa 3cm ja ihan kiinni paikat. no ultrattiin kuitenkin ja siellähän se pikkuinen kölli, kovasti oli liikkuvaisella tuulella. kaikki hienosti, paino 2-2,1kg ja jos tuota vauhtia kasvaa niin ois sitten 3,5kg syntyessään ja sehän ois enemmän kuin hyvä, luultavasti mahtuu. synnytystapa-arvioonkin lähete lähti. SF mitta oli kasvanu 2 viikossa 3cm(eri mittaaja) muuten kaikki oli hyvin, paitsi painoa en antanu ottaa(tiedän että sitä on tullu ainakin 400g ja ihan turhaa stressiä itelleni siitä otan). vatsanympärys oli eilen illalla mitattuna hurja 121cm ja pituutta mulla 168cm tuntuu että olen ihan yhtä vatsaa vain. närästää joka ilta nykysin, ikinä ennen en oo moista vaivaa kärsiny, renniet ostin esikkoa odottaessa valmiiksi vaan en niitä nyt mistään löydä ja enpä muistanu taaskaan apteekissa käydä.

eilen oli juttua miehen osallistumisesta kotitöihin ja lapsenhoitoon ja täytyy myöntää että meillä se on toi ukkokulta joka on aktiivisempi siivoamaan, sitä häiritsee heti jos on vähänkin sekaista, ite asiassa mie en saa meillä edes imuroida ku en hänen mielestään osaa imuroida oikein. samaten lapsenhoito sujuu mallikkaasti. ainoa asia mitä ei tee on ruoka, just jotain lämmittää mut ei tee ite, sitä ei vaan yksinkertaisesti kiinnosta koko homma. mut jääpähän mullekkin sit jotain puuhaa...kovasti meinaa rajottaa mun tekemisiä nyt kun supistelee herkästi, eikä taho uskoa että pystyn ja kykene tekemään asioita.

nojoo vaan nyt näyttää olevan kello niin paljon että ukkeli tulee ruokatunnille, joten täytyy tästä mennä laittamaan sapuskaa pöytään.

tamatu +ihme rv 32+4

Vierailija
25/35 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös satoi aamulla mutta nyt on kaunis ilma ja ajattelin lähteä ulos lenkille. Huomenna lääkärin tarkastus missä ultrataan ja katotaan se painoarvio. ja katsotaan tietty missä kunnossa on toi alakerta.

Eilen oli tosiaan neuvolassa vain tuo verenpaineen tarkastus ja se oli ihan kohtalainen, mutta sitä nyt taas seuraillaan jos pääsee nousemaan liian korkeaksi. Ja huomenna on ihana päivä..pääsen parturiin voih!! Saa vielä uuden tukan ennen vauvan syntymää.

Mä nukun yöt kuin tukki. Aamullakaan ei tekisi mieli herätä mutta pakko on saada jotain itsestä irti. Mulla tulee muuten huono oma tunto! Ja pakko on ainakin kerran päivässä päästä ulos.

Vauva liikkuu hyvin..on kiva illalla katsoa vauvan jumppaa masussa koko maha heiluu puolelta toiselle. Saa tosiaan nähdä kuka saa vauvan ensimmäisenä meistä..alkaa olla sen verren viikkoja että mua jännittää milloin tää päättää täältä tulla! Nyy lähden ulos.

sannis85 ja masuasukki 35+5

Vierailija
26/35 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittasin kanssa huvikseni mahan ympäryksen, kun sf-mitta oli viime neuvolassa järkyttävät 34 :P Ympärystä löytyi " vaan" 97 senttiä ja oon 163 pitkä.

Supistelee melkeinpä jatkuvasti, niin liikkeessä kuin levossakin. En sitten tiedä, mutta liittyykö oksetusolo myös noihin supistuksiin? Eilen meinasin useampaan kertaan laatoittaa kämpän lattiat, eikä oikein nukkumallakaan olo helpottanut. Välillä tuntuu supistukset myös ylämahassa? Kauhean voimakkaita noi ei ole (välillä on tullut pari tujumpaa).

Vauva on hyvin aktiivinen ja näköjään mahtuu vielä potkimaan varsin hyvin. Hirveätä riekkumista ja myllerrystä tulee monta kertaa päivässä ja jostakin syystä mun kylkiluut vissiin pitää katkaista, kun niitä niin ahkerasti murjotaan.

Muuten alan olla ihan lopussa. Äitiysloma alkoi viikko sitten, enkä ole kohta pariin viikkoon käynyt edes kääntymässä koulussa. Eilen piti mennä, mutta ajattelin, että kotona olisi kivempi oksentaa. Tänään taas on hammaslääkäri (jipii...), jonne pitää kohta tallustella. Lenkillä olen parina aamuna käynyt, mutta sitten taas on niitä päiviä, että hyvä kun pääsee vessaan asti (ja meidän vessan ovi on _taas_ rikki). Tuntuu, ettei kroppa enää oikein kestäisi, mutta mun tuurilla (ja jos geeneillä on mitään tekemistä synnytyksen kanssa) vauva tulee sen 2 viikkoa myöhässä ja silloinkin se joudutaan repimään ulos.

Nunia ja Lumikko 35+3 (jäljellä huimat 4+4 tai 32 päivää + se, mikä mennään yli)

Vierailija
27/35 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan laiskin kirjoittelija..

Piti munkin mitata tuo mahan ympärys kun muutkin.. :D 100cm oli. Maha on tosissaan pienempi mitä viimeksi.

Äitipolilla kävin eilen ja 2 viikon päästä uusi aika. Vauvelin kasvua seuraavat. eilen rv 35+5 saivat painoarvioksi 2,1kg eli pieni vauva tulossa. Lääkäri meinasi että katsotan 2 viikon päästä että laitetaanko käynnistysaika..Jos tissimaidolla kasvaisi paremmin! eli marrasvauva voipi tulla jos käynnistävät!

Kovin huolissani en silti osaa olla. vauva liikkuu normaalisti, tai ei paljon mutta potkii voimakkaasti.

Täällä taisi olla muitakin KESTOVAIPOISTA innostuneita? millaisia vaippoja teillä on ja kuinka paljon? :) miten aijotte säilyttää niitä?siis ennen pesua. Mulla on villahousuja tehtynä..on se niin mukavaa puuhaa :). Mutta osaako joku kertoa pitääkö mun välttämättä käsitellä ne lanoliinilla. ostin sellaista lanolin ullrich (tai jotain sinnepäin) villanpesuainetta ja siinä on lanoliinia.. eli pitääköhän erikseen vielä käsitellä? hahtuva josta kudoin on värjättyä eikä ole mitenkään rasvaisen tuntoista..

Lisäksi mulla on niitä äitiyspakkauksen pul-kuoria..kavereilta ostettuja. ja harsoja ja itsetehtyjä pötkövaippoja isot pinot. isompiakin vaippoja olem ostanut valmiiksi jos edullisesti sattunut löytämään.Viimeksi citymarketista 5 euron pul kuoria ja 2,5e sisävaippoja..Vaikka vauvaakaan ei vielä ole!!! hahtuvalankaa tekisi mieli ostaa kaikenväristä :D ja merinoa myös.. Kai sitä on jotenkin hurahtanut..

Vointi on edellleen hyvä..väsyttää välillä mutta ei juurikaan ole vaivoja..

Ai niin..miehistä ollut puhetta. Minä taidan olla se kotitalouskone meillä, mutta enää ei jaksa koko ajan siivota. sotkua on! Mies siivoaa kun vieraita on tulossa :D Sukkiaan ei ole mies oppinut pesuun viemään eikä pyykkiä ole koskaan pessyt, mutta kyllä meillä on aina siistiä ollut kun olen vauvan kanssa kotiin tullut :).

Oikein mukavaa päivää kaikille!!!

Puolkymppi rv 35+6

Vierailija
28/35 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nunia, oksitosiinin eritys noita supisteluita aiheuttaa ja itsellä ainakin oksitosiinitippa sairaalassa on saanut oksetusolon. Eli siis oksetusolo liittyy oksitosiiniin elimistössä eli sitä kautta myös supisteluun!

Puolkymppi, täällä toinen joka hamstraillut kestovaippoja. Mulla on jotain 6 PUL-kuorta ja 9 itetehtyä vaippaa plus ainakin jotain 12 sisävaippaa (osa froteeta, osa bambua, osa tavallista puuvillaa) sekä harsoja (joita puklurätteinä käytän vaan) ja pieniä aio-vaippoja jotain 6-10kpl (jotain kiinalaisia halpisjutskoja).

Sit on kunnollisia aio-vaippoja 6kpl kun vähän kasvetaan (n.7kg->). Ja isompia bambuvaippoja ja kuoria. Ja kuivaliinoja jotain 10kpl. Eli aikamoinen kasa on ja näillä pärjätään! Mullekin iski himo tilailla näitä netistä, kanadasta asti tilasin joitakin ja odottelin 10 viikkoa postin tuloa :-D onneksi tilasin ajoissa!

Ihana ajatella ettei tartte rahaa syytää ja selkä vääränä kantaa vaippoja kaupasta kun autoakaan ei ole... Eikä rahaa ole liikaa!

Lähden vielä hommiin ennen kun pitää ipanat hakea eskarista ja päiväkodista. :-)

Sintagma 32+6 (huomenna taas tulee täyteen viikkoja...)

on se kumma kun rv 35+ ja 36+ tuntuu olevan niin mahrottoman paljon pidemmällä kun mitä itte on... Vaikkei oo kyse kun parista hassusta viikosta!! :-D

Eli mitäs mulla käänteisesti on, 7+1? Tai jotain... Aika vähän :-) Ajatellaan positiivisesti!

Mun rupes muuten kamalasti tekemään mieli pihviä! (syön yli 100g lihaa kerralla todella todella harvoin...) eli olisko jotain proteiinipuutetta... Ja pihvin seuraks tekee tosi paljon mieli SUKLAATA!! :-D heh! (se nyt on luonnollista)

puheripuli iski kun piti kirjoittaminen lopettaa tai siis kirjoitusripuli!

Vierailija
29/35 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas pinolla jo pituutta... Taitaa mammat aktivoitua näin loppua kohti :) Kiva vaan kun on lukemista!

Vatsan koosta: Mulla vatsan ympärys navan kohdalta 95cm, mut mulla suurin ympärys vähän alempana 98cm ja pituutta 169cm... Maha ei todellakaan ole mikään suuri. Just yks päivä lueskelin sängyllä selällään ja mies yhtäkkiä kysy että missä se vauva on ku mahaakaan ei näy... Välillä siis tosiaan makuiltaan ollessa vauvamasu häviää kokonaan, ei taida mikään kovin iso tulokas olla...

Jälkisuppareista: Mulla on siis jo 3 synnytystä takana, enkä ole vielä niistä kärsinyt niin että olisin kipulääkettä tarvinnut ja mulla on todella supistusherkkä kohtu :) Eli te joilla ei ekalta oo ollu nii ei kannata suotta pelätä, ei niitä välttis tuu nytkään... Ainakin itse toivon että nyt neljännenkään kohdalla en niistä kärsi.

Ukosta:): Meillä mies on niin ympäripyöreetä päivää töissä että kyllä melkein kaikki hommat jää mun kontolle, myös nyt odotusaikana. Nytkin on koko viikon reissuhommissa. No, auton talvirenkaat laitoin vkonloppuna vaihtamaan kun ois voinu olla mulle vähä liikaa tän masun kans :) Silloin harvoin kun on ajoissa kotona niin kyllä yrittää osallistua, mutta ehkä miehillä on niin eri käsitys lapsiperheen arjen pyörityksestä...

Vauvan varusteista: Vihdoin kävin läpi vauvan vaatteet ja parhaillaan on neutraalien vaatteiden kone pyörimässä... Aika vähän on noita vaatteita jotka molemmille menee. Ajattelinkin että pesen nuo tyttöjen vaatteet valmiiks myös et jos samaa linjaa mennään nii tulis 4. tyttö... Poika jos sattuu tuleen niin on kyllä kauppareissu tiedossa, niin vähiin vaatteisiin on tyytyminen muuten. Onneks tuo mies hallitsee ton shoppailun nii voi käydä tarvittaessa ja pestäkin (ollut joskus pesulassa töissä) Eri asia lähteekö 3tytön kans kaupoille, no onneks Prismassakin on jo jotain :)

Joops, tuli taas tekstiä kerrassaan... Kuopus on päikkäreitä vailla ja vinkuu tos vieres joten armahdan teitä romaanilta...

daisy82 rv 34

Vierailija
30/35 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä heräsin kolme kertaa nappaamaan närästyslääkettä!!! Korvensi oikein. Mitäs herkuttelin sipseillä ja valkosipulidipillä illalla. Mulla näitä vaivoja tulee näköjään aaltomaisesti. Mutta tämä närästys varmaan poistuu vasta synnärille. Täytyy taas alkaa kellosta kattelee, koska saa illalla enää syödä. Kuopuksen kanssa oli ensin, niin ettei klo 20-, sitten ettei klo 18- ja lopuksi vissiin pystyin viimoisen kerran syömään neljän viiden maissa. Aluksi se tuntui kurjalta, kun toiset söi jotain ihanaa iltapalaa, mutta oli se vain niin mahdotonta käydä nukkumaan, jos oli jotain syönyt. Eipä tullut kiloja tiputettavaksi, onneksi tämä tuli nytten vasta näin loppusuoralla.

Lapset edelleen kipeitä, mutta paranemaan päin.

Mielelläni ottaisin jo kohta harjoitussuppareita, että tietäisi jotain tapahtuvan pikkuhiljaa. Tuntuu, ettei tällä ole aikomustakaan syntyä, yliaikaisena on kurja olla. Mulla se oikeastaan tietää sitä sektiota, ellei synnyt l.a:han mennessä...

Doshijas ja Nuppu 34+1

Vierailija
31/35 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikäläinen kävi tänään nyt sitten näillä näkymin viimeisessä kasvukontrollissa äippäpolilla. Viimeksi oli ilmeisesti sitten mitattu se reisiluumitta väärin, sillä nyt rv 34 kasvaa ihan kauniisti ja tasaisesti omalla käyrällään, ei mitään hidastumaa kasvussa. Virkeästi liikkuva vauva ja syntymäpainoarvio 3200 g eli melkein sama kuin esikoisellakin, joka syntyi 3320 g painoisena. Myöskään virtsanäytteessä ei nyt ollut valkuaista eli kaikki on paremmin kuin hyvin. Hieno juttu, kyllä tuota vauvan hidasta kasvua on tullut murehdittua ja öitä valvottua sen vuoksi, nyt saa huokaista helpotuksesta ja käydä vain normaalisti neuvolassa. Puolkympille siis oikein paljon voimia tuon asian kanssa, tiedän tasan tarkkaan miltä sinusta tuntuu. Uskon että kaikki on sinunkin vauvallasi ihan hyvin, ei ne vaan kaikki synny yli nelikiloisina jätteinä. Myös yksi kaverini synnytti aikoinaan 2800 g täysiaikaisen tyttövauvan ilman mitään syytä pienuuteen, aivan terve ja normaalisti kehittynyt pikkuinen oli.

Nyt ei muuta, sateista illan jatkoa mammoille!

Minttuli79 34+1

Vierailija
32/35 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mie kävin tänää shoppailemas=) juuh itel menin kattoo jos löytyis talvi kenkii jne...mut kaikkea muuta ostin ja itel en ns.mitään... näin mul aina nykysin käy...ajattelen aina ensin lastani ja miestäni-voi mua! ittee en osaa hellii=)

löysin sit ihan mun vikat joulu ostokset ja ne oli pikku juttuja suurimmaks osaks jo paketoinu lahjat(mä olen aina tämmönen et kaik etuajas valmiina)...

neidil tein ihania löytöjä kirppikseltä ostin ison kävelevän/haukkuvan koiran ja vain 1e

sit löysin ihanan ison valk.barbien hevosen,millä satula ja kaikki kamppeet vain 1e

oli neiti ihan innoissaan=)

neuvolaa tänää soitin tosiaa uudestaa(ollu liitoskipuja ja supistuksia) mut katellaa päiväkerrallaan ja sano et nyt ns.kiellot pois et saan nyt nauttia ja kävellä ja tehdä mitä jaksan ja haluan tavallisesti-kivaa!

mut eipä sitä pitkin jaksanu kartsal olla ku alko heikottaa ja jalkoja särkee...kävin apteekis ostaa lisää d-vitamiineja,maitohappobakteeri tabletteja ja rautalääk. ei ne kyl mitää halpoja oo...meni huis vaa rahaa apteekkii!

mut eipä täs muuta...nyt lepoon hetkeks ku neiti kattoo pikkukakkosta!

manja ja tonttu 34+6

Vierailija
33/35 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupunkireissu takana, ei tarttunut muuta kuin isänpäivälahja toiselle ukille. Pitäs vielä ostarille lähteä, tiimarista haen korttipohjia ja valokuvasta askartelen kortit.

Vointi aika kurja ollut, pahoinvointia ja vatsankiertoa ollut. Kurkku kipeä ja nenä tukossa. Kuitenkin pitää liikkeellä pysytellä.

Tamatu: On kyllä ihanaa, että on tuommoinen mies. Minusta tuntuu, ettei oma ukko edes huomaa jos on sotkua:-D

Tänään olisi ollut laskettuaika jos edellinen raskaus olisi kestänyt:-/

Hassua, miten se on vaan mielessä pysyny ja kummasti mieleen tulee ja jossittelee. Onneksi voi iloita tuosta tulevasta syntymästä ja onneksi tärppäsi heti km:n jälkeen.

Jätskin syöntiin täytynee taas lähteä, ettei närästys mene sietämättömäksi;-)

P-M

Vierailija
34/35 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätiin tänään vallan kotiin (siis en vieny esikkoa kerhoon) kun ajattelin että paremmin jaksetaan sitten huomenna raahautua kaikki perhekerhoon. Ja ihan hyvä niin..sain jopa rattaiden ja kaukalon päälliset pestyä!! + 2 muuta koneellista pyykkiä. Illalla mies saa vetää mun kanssa lakanat niin saadaan taas yks pino vähemmän pois khh:sta..Jos se hoitopöytäkin vaikka sieltä alta löytys ;D

Pikkuhiljaa oon miettiny et pitäskö sitä sairaalakassia pakkailla ja kattoa vauvalle vaatteet valmiiks joilla sitten kotiutua. Mies kun ei niitä kyllä ihan helpolla osaa ite ottaa. Tai osaa se jonkinlaiset mut tyydyttääkö mua onki eri asia.

Täällä vaivaa alaselkä kipu. Ilman sitä oliski ihan kohtuullinen olotila mut jotenki vaivaa nyt tosi kovasti, kaipa pitää pyytää miestä sitäkin illalla hieromaan. Nyt on taasen saunan kimpussa. Käytiin eilen anopilla saunassa ja kyllä oli ihana päästä saunaan vaikka anopillekkin ;D Ja toisaalta, aika kiva pistää vaan pestyt lapset ovesta ulos ja huhuilla mamma pukemaan =P ja kivuta ite takas löylyyn!

Meillä on muuten isänpäivälahjat ukille ja pappalle vielä täysin hankkimatta..Mies sai eilen omansa hätätapauksen sattuessa. Olin ostanu hälle uuden peiton ja tyynyn ja esikko heräs ihan hysteerisenä yöllä ja ei tajuttu että on pissahätä (kahteen vuoteen ei oo vahinkoa sattunu mut nukahti autoon kun tultiin sieltä saunasta) ja yritettiin meitin sängyssä herättää toista (oli silmät auki ja huus mut nukku) ja siihen sitte pissa tuli mun peitolle!! No meillä ei ollu varapeittoa missään silleen että olisin helposti saanu joten mies sai lahjansa sit inan etukäteen. Naureskeli vaan että saitpahan yllätettyä =D

Nyt selkä huutaa kuolemaa tässä koneella joten turinat sikseen!!

masu 36+4

Vierailija
35/35 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi miten olen tänään väsyksissä...siis mitään en tehny erikoista eilen ja tänään olen aivan naatti, nyt vaan odotan että pääsen maate...eli että pirtti hiljenee,

Eilen sain mitään tekemättä kokea liitoskipujen huipun; aina vasemmalla jalalla astuessa vasemmalla puolella liitosta tuntui kirvelyn kaltaista kipua, kuin kaksi hellää luunpäätä hankais yhteen tai jotain. Kiva jos tätä vielä 4viikkoa...

Vessassa olen istunu tiuhaan, pikkuinen tuntuu laskeutuvan päivä päivältä alemmas ja isollas hädällä istuminen ei tunnu kivalta enää...

Nyt on pakko kyllä lopettaa, ei jassa ei

Doshijas: varmaan johtuu tuo mahamitta just pituudesta, kun ei ylös niin sitten eteenpäin, tosin mulla leviää lantio ja jenkkakahvat kasvaa kuin pygmillä raskausaikana :) että niissäkin lienee osuutta

Minjuska ja Manteli 36+2 käänteisesti 3+4....(tai jopa 2+5)