Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ystäväni kotona haisee tosi voimakkaasti koiralle, mikä on

Vierailija
04.11.2007 |

kauhea haju. heillä supersiisti ja tyylikäs koti, mutta tuo valtaisa koiran lemu pilaa kaiken. heillä iso tanskandoggi. uuh, juu en vieraile heillä kovinkaan usein. haiseeko teillä muilla koiranomistajilla koti koiralle? allergikkona taidan haistaa erittäin herkästi kaikki hajut.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin tähän aikaan märkä pitkäkarvainen koira yöks.

Rakastan koiria, mutta kyllä niitä pitäisi hoitaa myös..

Vierailija
2/11 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha koira haisee voimakkaammin, sille ei mahda mitään. Itse sitä ei huomaa, mutta toisen kodissa saman koiran hajun huomaa.

Jokaisessa kodissa on joku ominaishaju. Aika harvoin se niin vastenmielinen on, ettei kyläillä pystyisi. Minusta kamalimpia hajuja ovat suitsukkeet, hajuvedet, vessanraikastimet ja huonesuihkeet. Hirveä päänsärky ja pahoinvointi tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paha ja jos niitä on useampi niin joopa.

Vierailija
4/11 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomannut kun olen mennyt oppilaan viereen. yyh. paha haju

Vierailija
5/11 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös ruokavalio on kunnossa ja anaalirauhaset kunnossa.

Vierailija
6/11 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se mitään. sisällä tupakoisiat haisevat vielä kamalammalle, kaupan kassajonoissa heti tunnistaa kuka polttaa sisällä tupakkia kun koko ihminen löyhkää tupakalle.

Vierailija
7/11 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotejanne, jos ette itse haista niin pyytäkää rehellistä mielipidettä ystävältä. hajut kuriin.

Vierailija
8/11 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Likainen koira ja koko koti löyhkää aivan järkyttävälle. Monesti on niin että koirien korvista tulee pahaa hajua siellä on punkkeja tms.

Vierailija
9/11 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla rotukoirilla taas ei juuri mitään hajua. Lyhytkarvaiset koiratkin voivat haista tosi pahalle, vaikka kuinka hoitaa koiraa, pesee sitä yms. Mielestäni pahimpia lemuajia ovat mäyrikset ja dobberit, vaikka luonteeltaan ovatkin ihania koiria. Haju on aika voimakas, vaikka kuinka hoitaa koiraa, pesee ym., niin aina vain haisee paha ja haju pinttyy ja pilaa kaikki huonekalut yms., missä koira oleillut...Kokemusta on....Itse ainakin huomaan vieläkin, vaikkei enää koiraa olekaan (viime talvena kuoli), niin autossa haisee vieläkin sen koiran haju.

Vierailija
10/11 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dobberit jostain syystä haisevat voimakkaasti, samoja kokemuksia myös kultaisista noutajista.

Vierailija
11/11 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoikin e - lääkäri , että keliakia koirilla on " ominaistuoksu "

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi