Mulla on pakko olla joku vikana, olen raskaana ja
toivon kiihkeästi poikaa. Yksi poika on jo. Tämä ei voi olla tervettä kun järjellä ajattelee :( Toivon sitä poikaa niin kiihkeästi, että on varmaan tosi tiukka paikka jos tulee tyttö. Kyllä varmasti totun siihen ajatukseen ja rakastan tyttöä, mutta pakko käydä ultrassa että saan tietää kumpi vauva on, kerkiän totutella ajatukseen jos on tyttö. Mistä hemmetistä tällainen päähän piinttymä oikein tulee :(
Kommentit (8)
oudolta, kun tyttö syntyi. Esikko on poika. Oli jotenkin erilaista hoitaa.
ostelin tytölleni vatteita ja sisustin tyttönihuonetta. Lauloin pieni tytöntylleröistä ja silittelin tyttöäni... Tyttöhän sieltä tuli. Jotenkin nyt nolottaa oma käytös
sitten ajatukseen jos onkin tyttö? Miten se tytön hoito eroaa pojan hoidosta? Mies toivoo myös poikaa, mutta ei säikähdä ajatusta tytöstäkään, ottaa paljon rennommin kun minä. ap.
meillä kaksi ihanaa tyttöä ja toivon poikaa.. Ihan kamalaa sanoa näin. Sillä jotenkin tuntuu että petän lapseni jos toivon jotain mitä ei välttämättä olisikaan.. :( Koska rakastan lapsiani tosiaan enkä haluaisi että he olisivat poikia!!
omalle äidilleni pettymys kun olen tyttö, en haluaisi ajatella omasta lapsestani niin, mutta taidan pettyä jos niin käy. Voi itku. Enkä osaa edes perustella miksi haluan poikaa niin paljon, paitsi että eka on poika ja on tietty vieny mun sydämmen täysin. Ehkä se tyttökin loppujen lopuksi tekee niin. ap.
juuri tuon takia en ole halunnut kenellekään sanoa että kumpaa sukupuolta toivoisin.. En halua että kukaan tulee sanomaan lapselleni että niin- odotettiin sitä poikaa mutta kolmas tyttöhän sieltä tuli.. No, niin tai näin. Eiköhän kaikki mene parhain päin. 10
Poikien välissä tosin vaihtui isä, joten se oli syynä (pitää miehellä poika olla)