Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakko myöntää, että olen ollut väärässä.

Vierailija
04.11.2007 |

Olen monet kerrat puolustanut teiniäitejä, että he ovat tasavertaisia muiden kanssa. He ovatkin todella monessa asiassa.

Nyt olen huomannut, kuinka kuitenkin erottaa sen kouluttamattoman äidin toisesta kouluja käyneestä.

Nämä äidit eivät osaa keskustella mistään järkevästä ja tärkeästä asiasta. Heillä on ne pienet ympyrät. Koulut kesken, eikä töihin viitsitä lähteä kun kotona on niin mukavaa, eikä kukaan työnantaja edes halua sellaista ihmistä töihin, jolla ainoastaan peruskoulu käytynä ja lapsikatras pyörii ympärillä.

Itsekin olen teiniäiti, mutta olen kouluttautunut äitiyden ohessa. Pystyn puhumaan monesta muustakin asiasta kuin haalarimerkeistä, ulkonäöstäni yms.

En yritä olla mitenkään parempi ihminen, vaikka tästä ehkä sellaisen käsityksen saa, mutta olen jo jonkin aikaa seurannut tätä asiaa ja puran ajatukseni ja huomioni nyt tänne.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin tämä sama ilmiö tapahtuu vanhemmillekin äideille, jos he ovat monta vuotta kotona.

Vierailija
2/2 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan joskus, että en keksi kaikkien esim. perhekerhotuttujen kassa puhuttavaa, koska heitä ei kiinnosta puhua mistään. Lähinnä valittavat siitä ja tästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä