Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Löytyyks täältä yhtään amislaista? Joka suostuisi ostamaan meidän asunnon?

Vierailija
04.11.2007 |

Ollaan kohta myyty jo 7kk eikä yhtään tarjousta! Please, amislaiset tulkaa edes tänään näytölle ja tarjotkaa pyyntihinta jota on jo laskettu 2 kertaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivat boordit muutamassa huoneessa?

Tapetit?

Laminaatti?

Koristeelliset laatat märkätiloissa?

Jos on, alkoi kiinnostamaan. Olen kampaaja ja mieheni LVI-asentaja.

Vierailija
2/9 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa pelottaa oman asunnon myymisen kanssa jos myyntiajat on tuollaiset... Tosin Helsingissä vissiin vielä on asuntokauppaa kiivaampaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin väitti kokenut välittäjä-ystäväni.

ap

Vierailija
4/9 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

amislaiset on meidän ainoo toivo, tai sitten jotkut pätkätyöläis-akateemiset (humanistit tms).

Vierailija
5/9 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäpäin asuntonne on? Me aiotaan laittaa pieni hitas-kolmiomme myyntiin ja muutenkin on sellainen olo jo etukäteen että kuka tänne lähiöön muka haluaisi muuttaa vaikka hinta on tietysti kohtuullinen hitas kun on.

Vierailija
6/9 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko nolompaa olla kuin kiinteistövälittäjä?

Vierailija
7/9 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hinta on kohdallaan.

Jos 7 kuukauteen ei ole tullut yhtään tarjousta niin hinta on selvästi liian kova. Nykyään hinnalle vaaditaan vastinetta ja hintaan vaikuttaa itse asunnon lisäksi hyvinkin paljon myös pelkkä sijainti.

Me myytiin itse ilman välittäjää hyväkuntoinen rivariasunto hyvämaineiselta paikalta isosta kaupungista. Hintaa laitettiin karven alle mitä välittäjän kautta myymällä olisi laitettu. Toisaalta hinta oli myös sellainen, että me itse saatiin hiukan enemmän käteen kuin välittäjän palkkioiden jälkeen olisi tullut. Kämppä siivottiin kunnolla katosta lattiaan ennen näyttöä ja kaikki ylimääräinen kama pois asunnosta näytön ajaksi.

Asunnosta teimme kaupan viikon myynnin jälkeen,

Eli hinta laittakaa kohdalleen.

Vierailija
8/9 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

hinta on kohdallaan.

Jos 7 kuukauteen ei ole tullut yhtään tarjousta niin hinta on selvästi liian kova. Nykyään hinnalle vaaditaan vastinetta ja hintaan vaikuttaa itse asunnon lisäksi hyvinkin paljon myös pelkkä sijainti.

Me myytiin itse ilman välittäjää hyväkuntoinen rivariasunto hyvämaineiselta paikalta isosta kaupungista. Hintaa laitettiin karven alle mitä välittäjän kautta myymällä olisi laitettu. Toisaalta hinta oli myös sellainen, että me itse saatiin hiukan enemmän käteen kuin välittäjän palkkioiden jälkeen olisi tullut. Kämppä siivottiin kunnolla katosta lattiaan ennen näyttöä ja kaikki ylimääräinen kama pois asunnosta näytön ajaksi.

Asunnosta teimme kaupan viikon myynnin jälkeen,

Eli hinta laittakaa kohdalleen.

Vierailija
9/9 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

7kk olette myyneet ilman tarjousta ja sinä täällä haukut amislaisia tyhmäksi!

Mikäs ap olet itse? Peruskoulun käynyt vai jäikö sekin kesken?