Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ongelmana aviomies

Vierailija
04.11.2007 |

Olen pitänyt omaa avioliittoani onnellisena ja normaalina. Nyt olen kuitenkin alkanut miettiä mikä on " tavallista ja normaalia" ja mikä ei.

Mieheni on koko ajan kovassa työstressissä. Hän puhuu usein lapsille töykeällä ja komentelevalla äänellä. Samoin minun keskustelunavaukset saavat usein hyvin töykeän vastaanoton. Jo kesken aloitukseni hän saattaa esim. huudahtaa rumasti, että tuo ei todellakaan pidä paikkansa.

Mies jaksaa tehdä töitä usein aamuyölle ja puhua omista työasioistaan. Minun juttuni eivät niinkään kiinnosta häntä. Mies ei jaksa tehdä mitään yhteisen kotimme eteen vaan kaikesta pitää huomauttaa useita kertoja. Sen sijaan työt tulevat kai hoidettua ja pelattua sopiva annos urheilupelejä tietokoneella.

Valvoo myöhään ja herää aikaisin ja on kiukkuinen kun minä en jaksa samaa rytmiä. Tykkää juoda viikonloppuiltaisin lasten mentyä nukkumaan viiniä/olutta/siideriä, mutta ei näkyvään humalaan saakka. En ole absolutisti itsekään.

Miehen pinna on kireä ja lyhyt, mutta kun huomautan asiasta, hän väittää minun puhuvän täysin pötyä.

Onko sinulla parempi parisuhde vai onko tämä ihan tavallista arkea?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on koko ajan kovassa työstressissä

Ainakin miehesi käyttäytyminen sopii juuri tuohon stressiin.

Vierailija
2/6 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaista ulospääsyä tai muutosta tuskin odotettavissa, valitettavasti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 lasta, minä kotona ja mies töissä esimiesasemassa myyntiorganisaatiossa.

Ei ole järin ihanaa tämä elämä.

Vierailija
4/6 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot miehellesi miltä sinusta Tuntuu. Hän ei voi väittää vastaan, sillä eihän hän voi väittää tunteitasi vääriksi tai olemattomiksi. Tee selväksi että tilanteeseen täytyy tulla muutos.

Vierailija
5/6 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

4

Vierailija
6/6 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi mieheni on absolutisti. Pinna kireellä, mutta kun huomautan, se olenkin minä, jolla on pinna kireellä ei hän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi