Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mököttäminen ja suuttuminen

Vierailija
04.11.2007 |

Jokaikinen päivä mieheni suuttuu jostain tai on epäkohtelias. Hän on pahin mahdollinen narsisti. Tänäänkin meillä oli aamulla suunnitelmia, mutta miehen oli pakko suuttua mitättömästä asiasta ettei tarvitse lähteä kanssamme. Leikin lasten kanssa, kun hän yhtäkkiä sanoi minulle, että miksi huudan vaan enkä puhu normaalisti. Vastasin, että en huutanut, minulla on vaan kova ääni. Tästä hän suuttui ja alkoi nimittelemään minua hulluksi, täydelliseksi naiseksi, joka ei tee virheitä jne. Sitten ravisteli päätään ja antoi tulla taas kuinka olen paska ja lapsellinen, kun en kestä kritiikkiä. Meni tietokonehuoneeseen ja paiskasi oven kiinni. Lapset kyselivät milloin lähdemme, mutta mies sanoi ettei aio lähteä yhtään mihinkään. Yritin mennä kysymään ja sovittelemaan, niin hän torjui minut ja haukkui pieneksi lapseksi. Mietin taas kerran mitä tein väärin. Jos en saa sanoa omaa mielipidettäni, niin sitten olen lapsellinen enkä kestä kritiikkiä.

Hän mököttää viikottain, suuttuu ihan tahallaan, että saisi olla itsekseen. Siihen lopputulokseen olen tullut. Kun meillä on vieraita, hän on makea ja MR hauskuuttaja, kaikkien lempinaapuri ja vitsiniekka, kun ovi sulkeutuu hän menee omaan huoneeseensa ja valittaa, kun on joutunut puhumaan koko illan ja hauskuuttamaan ihmisiä. Hän kutsuu kaikki kylään, mutta sitten, kun joku soittaa ja haluaa tulla, niin hän käskee minun valehtelemaan ja kertomaan jonkun syyn. Minä joudun ikävään välikäteen, kun hän käskee ja minä joudun kertomaan valheen. Jos sanon tervetuloa, niin kuulen koko päivän mieheltäni kuinka raukka ja arka olen, kun en uskalla sanoa vieraille, ettei meille sovi (vaikka meillä ei ole mitään suunnitelmia). Viimeeksi hän haukkui minut ja huusi niin, että varmaan kaikki naapurit kuulivat. Serkkuni oli yrittänyt tulla meille kolme kertaa ja neljättä kertaa en enää voinut peruuttaa.

Miten ihmeessä olen niin saamaton, että vielä olen tässä liitossa?? Ainoastaan lasten takia. En uskalla lähteä, koska hän on maailman pahin manipuoloija ja saa kaiken näyttämään minun syyltäni.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vuosien myötä on pahentunut. Ihmeellisintä on vielä, että hän kuvittelee olevansa ihanteellisin ja mukavin aviomies. Häntä parempaa ei voi löytää. Niin hän minulle sanoo monesti. Uskon, että hän ihan oikeasti luulee asian olevan näin. Hän myös luulee olevansa yksinhuoltaja, kun vaan kuskaa lapset kouluun ja takaisin. Kaikki muu työ jää minulle. Silti hän vaan tekee lasten eteen kaiken. Yleensä kuljetan heitä harrastuksiin, mutta joskus työni on esteenä enkä ennätä ja hän joutuu tekemään sen. Sitten kun on taas minun vuoroni, hän muistuttaa minua " katso yleensä minä teen tämän" . Olen aivan ihmeissäni, koska yli 50 % minä kuskaan lapset harrastuksiin.

Vierailija
2/3 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en varmaan jaksais itse tuollaista kauaa. Onko lapset vielä pieniä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en yhtään rakasta, mutta olen saamaton ja pelkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme