Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhosin ensin Kadia, mutta nyt olen alkanut pikemminkin sääliä ja ihmetellä häntä. Erikoinen ihminen.

Vierailija
04.11.2007 |

Jotenkin luulen, että hän on todella onneton ihminen, sellainen joka ei päästä ketään lähelleen ja jolla ei ole yhtään todellista ystävää.

Luin Katsosta jutun hänestä, jossa sukulaisensa kertoivat, ettei Kadilla ole koskaan ollut kunnon poikaystävää, eikä muitakaan läheisiä ystäviä. Myöskään omalle suvulleen ei puhu sisimpiä tuntojaan ja asioitaan. Tämä jotenkin vahvisti käsitystäni hänestä.

Ensin ärsyynnyin älyttömästi Kadin tyhmyysesityksestä ja teeskentelystä, sillä sitähän se selvästi oli. Täytyy kyllä olla todella sokea ja huono ihmistuntija sen, joka Kadia aitona ja rehellisenä luonnonlapsena pitää. Nyt olen alkanut uskoa, että Kadin käytös on pakonomaista ja sisäisten ongelmien peittelyä. Kadiin sattuisi, jos hän joutuisi suhtautumaan elämään vakavasti, joten hän ei suhtaudu siihen siten, vaan bilettää ja juo, bilettää ja juo...

Kadi-parka, toivottavasti ei viina vie häntä mennessään:(

Se on kuitenkin sanottava, että Kadi on BB-talon mielenkiintoisin ihminen, ylivoimaisesti!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Nyt olen alkanut uskoa, että Kadin käytös on pakonomaista ja sisäisten ongelmien peittelyä. Kadiin sattuisi, jos hän joutuisi suhtautumaan elämään vakavasti, joten hän ei suhtaudu siihen siten, vaan bilettää ja juo, bilettää ja juo...

Kadi-parka, toivottavasti ei viina vie häntä mennessään:(

Se on kuitenkin sanottava, että Kadi on BB-talon mielenkiintoisin ihminen, ylivoimaisesti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan