Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun 2 v tyttö laulaa nuotilleen

Vierailija
03.11.2007 |

ja sekö ilostuttaa, kun itsekin olen laulavaa sorttia. Säestin pianolla tuiki tuiki tähtönen ja puhtaasti meni juuri oikein ja nätti on äänikin. Olen aika ylpeä ja onnellinen lapseni puolesta. Suloinen tapaus muutenkin:-)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suloisia lauluhetkiä teille!

Vierailija
2/7 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttö 2v. laulaa tuiki tuiki tähtönen, muumilaakso, ukko nooa, jänis istuu maassa ja pieni tytön tylleröinen ihan nuotilleen =)

Sit laulaa myös muutamia iskelmiä, mm. R-a-k-a-s .

Ihana kuunnella kun noin pieni on niin taitava!!

Ollaan vaan ihan aiheesta ylpeitä pikkuisista tenavatähdistämme <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis pehmeä heleä ääni ja niin nuotilleen laulaa.

Minä taas, mun musikaaliset lahjat ovat yhtä onnettomia, kun kirjoitustaito. Eli sitäkään minulle ei ole suotu. Samoin kun mieheni ei osaa laulaa. Mietin, että mistä lie lapsi saanut oikeat opit. Muskarissa kyllä käyty, mutta meilestäni sielläkin usein lauletaan nuotin vierestä

Vierailija
4/7 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun hän laulaa vielä usein ja rallattelee itsekseen leikkiessään, niin on kiva kuunnella. Kaksi vanhempaa lasta eivät osaa ihan yhtä hyvin, vaikka poika 5 v löytääkin kyllä oikean sävelkorkeuden. Hänellä silti seilaa enemmän. Ja vaikka on melkein ilon itku silmissä tuota tyttöä kuunnellessa, on minusta hienoa, että lapset ylipäänsä laulavat! On tärkeää että laulaa, vaikka ei laulaisikaan oikein. Laulutaitokin voi kehittyä ja se oikea sävel löytyä. Usein se löytyykin vasta kouluiässä. Harjoitus tekee mestarin tässäkin asiassa.

Luulen, että tytön taitoja on vahvistanut, kun hän on aina mielellään kuunnellut, kun olen laulanut hänelle, samoin 5 v tykkää laulustani, mutta esikoinen ei tykkää, eikä hän myöskään laula (Harmi sinänsä, sillä laulaminen on mulle henki ja elämän suola ja jos itseäni vähän kehun, niin olen vieläpä hyvä laulaja - suokaa anteeksi tämä oma kehu - tiedän varsin hyvin myös lukuisat puutteeni).

t. AP

Vierailija
5/7 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/7 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut iloonne! 

Vierailija