Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lasten leluläppäreistä kokemuksia?

03.11.2007 |

Tuli postista noita lelukuvastoja, ja siellä oli monia erilaisia " tietokoneita" lapsille. Onko kellään kokemuksia, ovatko hintansa väärtejä? Lelukaupassa taitavat olla paketissa, joten pitää ostaa ihan sika säkissä. 3-vuotiaalle pojalle olisi lahja hakusessa. Kertokaa myös merkki jos jollain joku on!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaisi tietää ovatko hintansa väärtejä...

Vierailija
2/4 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ikinä ostaisi! Meluummin oikea käytetty tieokone. Niihin saa asennettua ohjelmia sitä mukaa kun lapsi kasvaa (kirjoitus, luku, laskemis jne harjoituksia,pelejä jne)

Ainakin meidän muksu o turhankin näppärä tietokoneen käsittelijä ja varmasti loukkaantuisi syänjuuriaan myöten, jo saisi lelukoneen pukilta. Päiväkodillakin oli lapsile tietsikka, jolla pelasivat nää lasten " kehitys" pelejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse eilen Citymarketissa tutustuin erilaisiin lasten läppäreihin ja mun mielestä paras oli Muumiläppäri.

Siinä oli vissiin monta eri tapaa pelata, kokeilin vain yhtä ja siinä muumi sanoi esim. Paina L, niin kuin lintu ja lapsen piti etsiä näppäimistöltä linnun kuva (joka oli L-kirjaimen kohdalla) ja painaa kirjaimesta.

Fisher Pricen läppäri oli tosi surkea.

Jos jonkun ostaisin omalle pojalleni, niin se olisi tuo Muumi. Mutta meilläkin poika on jo niin näppärä oikean tietokoneen kanssa että tuntuisi turhalta ostaa suht suppealla valikoimalla oleva lasten tietska. :)

Vierailija
4/4 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ne toiminnot noissa lasten koneissa. Mä olin suunnitellut, että pikkusiskon päiväuniaikaan (sen jälkeen kun ollaan yhdessä tehty pojan kanssa luettu, pelattu tai mitä nyt milloinkin tehdään), saisin pojan pysymään tollaisella lasten tietokoneella paremmin hiljaa kuin muilla jutuilla. Ja itse voisin sitten surffailla netissä (mielestäni kotiäidillä on oikeus pitää toisen lapsen päiväuniaikaan rauhassa kahvitauko tietokoneella) ja poika vieressä omalla koneellaan. Siksi sellaista hänelle harkitsen.