Olen 32-vuotias ja on kyllä ihanaa kun omat lapset on jo kouluikäisiä!
Nautin todella paljon heidän kanssaan puuhailemisesta. Pikkulapsiaika on kuitenkin niin rankkaa kaikkine perushoitoineen.
Meillä on lapset 11v, 9v ja 7v. Aivan ihanaa aikaa!
Ei yhtään käy kateeksi kun katselen niitä ikätovereita joilla on vasta nyt taapero ja vauva.
Kommentit (8)
Itse odotan kolmatta lasta ja olen 35 v. Meidän viimeisemme:) Minulle lapsen eka vuosi on ollut se raskain. Toivottavasti nytkin.
T: 32-vuotias 1-vuotiaan esikoisen äiti joka vietti nuoruutensa ilman huolen häivää
elämäni parasta aikaa. uskon niin myös jatkuvan kun vauva syntyy maaliskuussa. on asennekysymys, osaako elää tätä hetkeä vai vertaileeko vain muihin...
Vielä muutama vuosi sitten haikailin vauvaa, mutta nyt pääsen niin helpolla, etten enää jaksaisi aloittaa alusta. Olen tullut mukavuudenhaluiseksi ja nautin, kun pääsen menemään yksin ilman lapsia.
Ja olen ollut koko 16v. yksinhuoltaja 24/7
mutta nyt kyllä tuntuu että onneksi ovat jo noin isoja. En enää jaksaisi ihan pieniä.
Bilettämistä en ole koskaan kaivannut, en vain ole sitä tyyppiä. En tee sitä myöskään nyt kun lapset on isompia ja se suht helposti onnistuisi. Ei vaan ole mun juttu. Mielestäni turhanpäiväistä ja jopa ärsyttävää kökkiä baarissa kännisten ihmisten seassa neonvalot välkkyen. Kännissä en tykkää olla, en ole koskaan tykännyt, inhottavaa kun ajattelu hämärtyy jne.
ap
Yhtään en ikävöi vauva-aikoja, niin ihania kun ne olikin. Olen nauttinut joka hetkestä elämässäni, vaikka viime vuodet ovat olleet niitä kuuluisia ruuhkavuosia. On lapsia, opiskelua, työtä, asuntolainaa, uran luomista, yms.
En odota sitä, että lapset ovat isoja ja saan " vapaata" . " Sitten kun" -elämä ei ole mun juttu. Elämä on tässä ja nyt, huomenna voi olla jo kuollut ja mistä kaikesta olisinkaan jäänyt paitsi... :)
jo 13-vuotias lapsi! Uskon, että tulen nauttimaan niistä ajoista paljon :) Kuten nyt nautin joka hetkestä knu laspi kasvaa. - ei ikävä vauva-aikoja.