En vain osaa tykätä mieheni lapsista.
He inhoavat minua ja näyttävät sen - äiti on opettanut.
He ovat ahneita - syövät kaikki herkut pöydästä ja marisevat aina siitä, kuinka isä ei maksa sitä ja tätä: äiti on opettanut tämänkin.
He käyttäytyvät huonosti - tiedän, että äiti on kotona opettanut käyttäytymään toisin, mutta meillä he katsovat olevansa sääntöjen ulkopuolella.
He tekevät isälleen, puolisisaruksilleen ja minulle pahan mielen aivan tarkoituksella, kiukuttelevat ja narisevat, valittavat ruoista, aikatauluista, tekemisistä ja niiden puutteesta eivätkä koskaan suostu mihinkään ehdotukseen.
Olen yrittänyt vuosia, en vain pidä heistä, en vain pidä.
Kommentit (12)
Ja mies ei muutenkaan ole meillä se, joka pitää kuria - kanssamme koko ajan asuville lapsillekaan. ap
Ei ne ole kuitenkaan typeriä,tosin sä oot se,kenen pitää osata olla aikuinen!
Se ei tarkoita että mitätöisit heidät ihmisinä. Ole kuitenkin aikuinen ja hoida asialliset jutut kuten jotain ruokaa pöytään ja turvalliset rajat lapsille. Jos ruoka ei maistu voit sanoa ettei sitä tarvitse syödä, muille kyllä maistuu.
Eikö se ole sinusta yhtään kohtuutonta? ap
niin en ihmettele että käyttäytyvät miten käyttäytyvät, olet uhka heidän isä - lapsisuhteelleen. Voisit kokeilla puhua lasten kanssa rauhassa ja sanoa heille että et pidä siitä miten he käyttäytyvät teillä ollessaan, mutta pidät heistä kuitenkin lapsina. Sitten sopisitte säännöistä miten teillä toimitaan. Miehes olis hyvä olla paikalla myös. Puhumalla asiat selviää.
Sillähän ne asiat paranee että inhoaa miehensä lapsia!Olette vielä piiitkän aikaa tekemisissä,että' itse valitset,kuinka käyttäydyt ja yrität asioita muuttaa!
Enkä kyllä viitsisi lapsille lässyttää, että tykkään teistä lapsina - kun en oikeasti tykkää. En vain osaa tykätä ihmisistä, jotka ovat minulle ja rakkailleni inhottavia. Kuinka monesta sellaisesta ihmisestä itse tykkäätte?
Kunnioitan sitä, että he ovat mieheni lapsia ja yhteisten sisaruksia, ja siksipä he meille saavat tullakin aina kun tulevat. Ja kyllä, minä huolehdin ruokaa pöytään ja lämpimät lapaset käteen.
Silti tilanne on ärsyttävä, olen aina jo valmiiksi pahalla tuulella kun tiedän, että NE ovat tulossa kotiini.
ap
jos lasten käytös muuttuisi parempaan suuntaan, etkö tykkäisi heistä sittenkään?
kiukutella ja nyrpistellä kaiken aikaa. Silloin meillä on ollut suorastaan kivaa yhdessä. Valitettavasti nuo hetket näyttävät vähenevän, mitä isommaksi nuorimmainenkin tulee.
ap
Vierailija:
kiukutella ja nyrpistellä kaiken aikaa. Silloin meillä on ollut suorastaan kivaa yhdessä. Valitettavasti nuo hetket näyttävät vähenevän, mitä isommaksi nuorimmainenkin tulee.
ap
eli perimmiltäsi kuitenkin tykkäät lapsina eli lässytä vaan. Tekemättä mitään tilanne ei korjaannu koskaan. Olet aikuinen, ota ohjakset käsiisi ellei miehesi sitä tee. Tsemppiä, kyllä te onnistutte!
olet vain aikuinen ja muistat itse käyttäytyä oikein. Lapset kyllä kasvaa ja huomaavat joskus tämän äitinsä aivopesun. Koita olla noteeraamatta narinoita. Puhu miehesi kanssa säännöistä ja kurista, niiden olisi hyvä olla samat kaikilla lapsilla silloin kun ovat teillä. Lapset on kuitenkin viattomia tilanteeseen.