Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en ollenkaan tiennyt että ihmiset on niin himona omaan taloon

Vierailija
03.11.2007 |

ennen kuin tulin aaveelle. Kun itse en ole ikinä halunnut omaa taloa, eikä kaveripiirissäkään oikeastaan kukaan. Tai ei ainakaan ääneen sano haluavansa. Olen asunut itse aina kerrostalossa kaupungissa ja mulle oli ihan ihmetyksen aihe tämä. eikö niissä omakotitaloissa ole niin hirveesti hommaakin...

Ei ole tarkoitus arvostella ketään sitten ennen kuin joku jo alkaa meuhkaamaan....kerroin huomioni vain!!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen asunut lapsuuden upouudessa ok-talossa

ja peritty mummola on vanha ok-talo-

eli ei ole tuon lajin glamouria-

ok-talon hoitaminen on kivaa työtä---

siksi ostimme jo toistamiseen rivari-osakkeen ja olemme tyytyväisiä:)

Vierailija
2/4 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtään ei houkuta mennä omakotitaloon. Ihanaa, tää helppous ja huolettomuus. Sopii siis mulle ja jollekkin taas joku toinen, onneksi olemme erilaisia. Turha kuitenkaa alkaa nokkia ketään et miks ja miks, onnekis kaikille löytyy vaihtoehtoja. Tosin on paljon ihmisiä jotka kuvittelevat et suomalaisen suurin haave on omakotitalo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa asunnoista 40 prosenttia on erillisiä pientaloja, 44 kerrostaloasuntoja. Loput kytkettyjä tai rivitaloja.

Vierailija
4/4 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisen talon seinää. Piha on hyttysen kokoinen. Toinen vaihtoehto on taas jossain maalla ilman naapureita. Yksinäistä. Asuisin ennemmin kerrostalossa. Nyt asun rivarissa, jossa neliöitä samanverran kuin useissa omakotitaloissa, mutta piha on paljon isompi. Kivat naapurit ja ikkunoista näkyy metsää..Eli ei ole yksinäistä, mutta ei silti asuta missään sillipurkkialueella minipihoine

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän