Miten löysit aikoinasi ja milloin Vauva-lehden sivut ja Aihe Vapaa - keskustelupalstan?
Minä löysin vajaa viisi vuotta sitten. Olin juuri saanut tietää olevani raskaana, opiskelin ja koulussa etsin atk-tunnilla googlesta vauva-aiheisia sivuja, ensimmäisenä tuli vauva-lehden kotisivu ja jotenkin sieltä löysin nämä keskustelut.. Ja siitä lähtien ollut palstailija.. Välillä oli kuukausien tauko, enkä täällä käynyt, mutta nyt taas joka päivä.. :)
Lapseni on nyt neljä vuotias, ehdin erotakin jo. Aihe vapaalla olen anonyymisti kertonut vaikka mitä elämästäni, esimerkiksi ex-mieheni pahoinpitelyistä (jota huudettii provoksi tietenkin..), kysynyt neuvoja lapsen kasvatuksellisiin asioihin, saanut tietoja eri uutisista ja maailmalla tapahtuneista asioista jne..
Millaistahan elämäni olisi ilman av:tä? Tämä sivu on ehdottomasti se, missä eniten käyn ja aikaa vietän kun netin avaan.
Mites teillä muilla?
Kommentit (4)
Tämähän löytyikin sitten ekana. Ensin kävin lukemassa synnytystarinoita, koska pelkäsin ajatusta synnytyksestä. Myöhemmin selailin vauvakuumepalstaa, mutta en viitsinyt sinne kirjoitella koska porukka vaikutti niin sekopäiseltä. Sen jälkeen päädyin sitten kirjoittelemaan lapsettomuus-palstalle ja onneksi jonkun ajan päästä plussanneet lapsettomat -palstalle :)
Av:n löysin siinä jossain alussa, jonkun aikaa meni kyllä ennenkun tajusi mikä täällä on meininki. Jonkun verran olen kirjoitellut, lähinnä lueskelen juttuja, vain muutaman oman aloituksen olen tehnyt.
Olin just saanut tietää olevani raskaana ja menin kirjastoon hakemaan kirjoja. Kirjastontäti sanoi, että hän oli ollut näillä sivuilla ja kertoi, että tänne kannattaa tulla.
AV:lle olen tullut vasta pari vuotta sitten, kun taaperopalstan tuttitappelut alkoivat tylsisyttää ja halusin keskustella muustakin kuin lapsista.
Muistan kuulleeni jostain näistä sivuista. Siihen aikaan kirjoittajia ei paljon ollut ja viestit tarkistettiin ennen julkaisua.
Mutta jo silloin sain hyviä vinkkejä täältä. Omilla kavereilla ei vielä ollut lapsia, joten ei ollut lähipiirissä ketään keneltä kysellä yövalvomisista jne.
Palstailussani on ollut taukoja, pisimmillään taisi mennä reilu vuosi.
Mutta täältä vaan itseni löydän. Kun vaikka joku asia vaivaa, helppoa kysäistä täältä mielipiteitä. Ja täältä minäkin olen ensimmäisenä kuullut niin tornien sortumisesta, Petteri Jussilan hukkumisesta, Myyrmannista kuin monesta muustakin asiasta.
ja jostain keksinkäydä vauva-lehden sivuilla. Aluksi luin lähinnä odotus-palstaa kunnes erehdyin käymään av:lla ja koukkuun jäin.
Täällä on paljon p....aa, mutta toisaalta mistään ei saa vastausta yhtä nopeasti. Asiallisiin kysymyksiin olen saanut vain asiallisia vastauksia ja itskin yritän niitä antaa jos pystyn.