Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko luistimet kehittyneet paljon 30 vuoden aikana? Ajattelin vaan, etta pitaisko ostaa 3-vuotiaalle uudet vai kaykohan mun vanhat? :)

Vierailija
03.11.2007 |

En ole nähnyt uusia, joten en osaa verrata. Mulla on kuitenkin tuolla kellarissa omia vanhoja luistimia koot 25, 27 ja 30. Onkohan ollut ihan idioottimaista sellaisia säilytellä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitini vanhoilla luistimilla. Ei mulla ollut valittamista. Tosin ehkä en vain paremmasta tiennyt:) Toisaalta mun luistimien kenkä oli aitoa nahkaa ja vuorikin taisi olla jotain villaa, kun monilla luistimet olivat muovia ja tekokuitua tms. Niin hienon näköiset mun luistimeni ei tietty olleet.

Vierailija
2/4 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

parempia ovat kuin nykyiset!

Vitsit kun olisi itselläkin säästössä lapsille vanhoja luistimia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, tuntuvat kyllä tosi hyviltä, mutta jos ne pohjat sitten räpsähtää pakkasessa, niin kyllä ottaa päähän. Nyt olen katsellut kirppareilta noita luistimia sopivaan hintaan, mutta en viitsisi ostaa, jos nuo vanhat vielä menis. Mutta kaipa niillä edelleen oppii luistelemaan, kun itsekin olen oppinut ja luistellutkin lapsena kilpatasolla.

Vierailija
4/4 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin varren pitäisi olla tukeva, eli sitä ei pidä voida taivutella eikä siinä saa olla taitteita. Jos saat varren taipumaan 90 astetta poimulle niin luistimet ovat entiset, heitä roskiin.

Toisekseen testaa ovatko terät kunnolla kiinni, Jos on ruuvikiinnitys niin kiristä ruuvit. Pulttikiinnitteistä terää heiluttelisin oikein kunnolla.