Onko täällä paljon naisia, joilla on turkkilainen mies?
ei siis ihan turkkilainen, mutta silti. Itse myös mielellään tutustuisin muihin pariskuntiin :)
Kommentit (10)
Hei! Aviomieheni hakee nyt viisumia Suomeen, vauvamme syntyy elokuussa ja pian alkaa jännitys saako viisumia vai ei..oleskeluvan hakeminen veisi luultavimmin liian kauan että pääsisis synnytykseen mukaan joten toivottavasti saadaan! Mites teillä miksi luulet että viisumihakemus hylättiin? onko teilla lapsia? nyt rupesi jännittämään josko sieltä tuleekin kieltävä vastaus! Mitä dokumentteja toimitettu suurlähetystöön?
Eiköhän hän saa viisumin kun kerran saatte pikkuisenkin pian, toivottavasti ainakin. Ei voi olla niin kovasydämistä työntekijää ettei myönnä viisumia :) Ei tiedetä miksei saanut viisumia, tuli vaan päätös että hakemus hylätty. Meillä ei valitettavasti ole vielä lapsia. Suurlähetystöön toimitettiin kaikki mitä vaadittiin, en enää muista mitä kaikkia niitä oli :D Varmistin vielä sähköpostitse suurlähetystöstä että kaikki tarvittavat paperit oltiin hankittu ym. Sieltä soitettiinkin mulle ja kyseltiin paljon meistä, kuten missä tavattu, koska tavattu, tutustuttiko joku meidät toisillemme, miksi ollaan naimisissa, millaset häät oli, kuka oli paikalla, mitä tulevaisuudessa, missä asutaan, miten asutaan, miten perhe suhtautuu ym. Mä luulin et se on ihan helppo juttu saada kulta tänne, sehän on sentään mun aviomies! Mut ei, ei ollutkaan niin yksinkertaista.. Todella inhottavaa odottaa et joku päättää meidän puolesta saadaanko elää yhdessä, huoh.. Mut joo, tosiaankin uskon että sun mies saa viisumin, teillä on "hyvä syy" saada viisumi, eikä tarvitsisi odottaa OLE:a. Pidän peukkuja teille :)
Kivi vierähti sydämelta, mies sai viisumin ja tuleepi ensi kuussa:))) Toivottavasti vauva nyt sitte vaan pysyy kiltisti mahassa ennenkuin baba tulee kotiin :) Toivon kaikkea onnea miehesi OLE:n hakemukseeen, toivottavasti saatte pian! Mistä päin muuten miehesi on?
Onnea oikein paljon :))) Mun mies on Iskenderunista, mutta töissä nyt Alanyassa. Mistä päin sun miehesi on? Missä päin muuten asut/te? Tsemppiä loppuraskauteen ja synnytykseen
Täällä kanssa yks kurdilaisen kanssa seurustelava.
4 vuotta tuli seurustelua täyteen juuri.
Asutaan yhdessä suomessa ja meillä on syksyllä 3 vuotta täyttävä poika.
Toista lasta itse jo kovasti kuumeilen =)
Tutustuisin mielelläni teihin. Minulla on turkkilainen mies ja meillä on kaksi lasta. Esikoinen 4v. ja kuopus 4kk. Olisi kiva kuulla miten koette turkkilaisen kulttuurin ja miten kulttuurierot vaikuttavat elämäänne. Esim. lasten kasvatukseen jne.
http://groups.msn.com/Anonyymitturkkilaistenpuolisot
Yhteisö on suljettu joten hakemus tarvitaan. Lähetä liittymispyynnön yhteydessä pieni selostus miksi haluat mukaan, mutta ei omaa nimeä tms.
Tervetuloa kaikki muutkin turkkilaisen kanssa elävät (avioliitto, avoliitto, kaukosuhde).
Minä lueskelen tätä palstaa, mutta kirjoittelen harvemmin. Asun avoliitossa turkkilaisen miehen kanssa. Mulla on yksi 7v. lapsi aik. liitosta suomalaisen miehen kanssa. Lisäksi meillä on yhteinen lapsi, joka on myös 4kk, kuten teilläkin! Olisi ihan mukavaa vaihtaa kuulumisia! senniina@netti.fi
Elämä ei oikeastaan koskaan sujunut hyvin, alusta lähtien oli paljon riitoja, kaksi lasta kuitenkin tehtiin. Nyt lapset tapaavat isäänsä melko säännöllisesti, mikäli isällä ei ole kiire baariin, ottaa lapsensa.
Väkivalta tuli kuvioon jo vähän yli vuoden päästä tapaamisesta ja viimeiseksi teokseen mies hakkasi mut lasten nähden.
Mulla on myös turkin-kurdi aviomies. Odotellaan just oleskelulupaa, kun viisumia ei saanut :(
Jos jollain on ollut sama tilanne, niin voisiko kertoa kuinka kauan sai oleskelulupaa odotella? Onhan se eri aika kullakin ja riippuu tapauksesta, mut olisi silti kiva kuulla toisten kokemuksia :)