Lue keskustelun säännöt.
Mikä biisi saa sinulla kyyneleet silmiin?
02.11.2007 |
Itse kuuntelin äsken Jopen Enkeleitä toisillemme ja johan tuli itku =(
Kommentit (22)
Lumi on jo peittänyt kukat laaksosessa
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Samoin ei sovi, kun yrittää laulaa italiaksi esimerkiksi Bocellin biisejä.
T: se Nessun dorma-fani