Kuvitteletko olevas vaaleaihosena jotenki parempi,
Kommentit (20)
rasistinen. Löytyy paljon paikkoja joissa valkoihoinen on yhtä kuin paholainen itse...
Esim kauneus, älykkyys tai hieno luonne. Joillekin on annettu.
ei ole oikea syy,joten keksi parempi
Ei ne syyt ole useinkaan oikeudenmukaisia.
-9
Mua ainakin ärsyttää kun ulkomaalaiset ja mustalaiset voivat tehdä mitä tahansa vedoten rotuunsa ja tapoihinsa!Tuntuu meillä valkolaisilla olevan enemmän ymmärrystä oikeasta ja väärästä..
mutta se ei tainnut olla vastaus jonka kysyjä halusi. Perustelinko liikaa, vai olisiko ap odottanut vastausta " kyllä" ? Eli kysymykseen on vastattu, mutta se ei kelpaa? T:vitonen
Että terkkuja vaan senkin aloituksen tehneelle. Taitaa olla sama tyyppi kyseessä...
Vierailija:
Mua ainakin ärsyttää kun ulkomaalaiset ja mustalaiset voivat tehdä mitä tahansa vedoten rotuunsa ja tapoihinsa!Tuntuu meillä valkolaisilla olevan enemmän ymmärrystä oikeasta ja väärästä..
Harvemmin se on suomipoika, joka räjäyttelee itsemurhapommeja täpötäysissä busseissa. Kyllä ne on ne muunväriset, joilla on ruskeat silmät ja msuta tukka. En kertakaikkiaan ymmärrä tällaista toimintaa ja kyllä, pidän valkoihoisia äärettömän paljon parempina, ihan jo sivistystasonsa ja oikeudentajunsa ja moraalinsa vuoksi.
Vierailija:
Harvemmin se on suomipoika, joka räjäyttelee itsemurhapommeja täpötäysissä busseissa. Kyllä ne on ne muunväriset, joilla on ruskeat silmät ja msuta tukka. En kertakaikkiaan ymmärrä tällaista toimintaa ja kyllä, pidän valkoihoisia äärettömän paljon parempina, ihan jo sivistystasonsa ja oikeudentajunsa ja moraalinsa vuoksi.
Mulla on omakohtaista kokemusta mustalaisten jutuista,sain 16 vuotiaana ikäiseltäni mustalaistytöltä turpiini koska hän nyt vaan oli päättänyt että jonkun ilta piti pilata... Kuinka monen työpaikassa on mustalaisia?
suomipoika myös pesee pyykit, imuroi, laittaa ruokaa, nukuttaa lapset, käyttää niitä lääkärissä, keittää vaimolle kahvin joka aamu..
Olipas hyvä veto...ja äärettömän sama asia, vai mitä? Hoh, hoh...
On kuules pikkasen eri asia hakata yhtä ihmistä, kun tappaa bussillinen kakaroita.
Ja kyllä ainakin entisessä asunnossani naapurina asuva tumma perhe pakeni perheen väkivaltaista isää aikalailla useammihn, kuin kerran. EWttä revippä siittä.
Enkä tällä tarkoita pelkästään ihonväriä tms. toisarvoista seikkaa vaan ihan sitä että olen sattunut syntymään rikkaaseen ja rauhalliseen länsimaiseen maahan ja kulttuuriin. Asiat voisivat olla huonomminkin... Ja " huono-onnisuus" syntymäpaikan suhteen ei tee kenestäkään ihmisenä vähempi arvoista toistaan.
En todellakaan kuvittele olevani parempi kuin muut vaalean kirjavan ihoni takia, hah! Oikeastaan, mielestäni olen syntynyt ihan väärän väriseksi ;)
kyllä ja en. Luulin olevni " tiedostava ihminen" ja jotenkin ajatteleva olento ja " soin muunkin värisille ja vähemmistöille" mahdollisuuden olla samalla viivalla kuin kaikki muut, mutta MIKÄ HITTO MINÄ OLEN NIITÄ RAJOJA PIIRTÄMÄÄN????miten minun mielipiteeni olisi oikea ja oikeutettu? Sääliä ja ylemmyydentunnetta, pelkäänpä!
turistin ja rasistin ero on 2 viikkoa.
eli 2 viikossa siitä turistista tulee rasisti.
niin totta nyt kun näitä av-palstalaisia lueskelen.
Värini ja tapani ei varmaan sovi hyvin esim. Afrikkaan, Intiaan jne. Työssäni törmään todella paljon siihen, että tulee maahanmuuttajia jotka ymmärtävät joko suomea tai englantia hyvin siihen asti, että kassista löytyy jotain varastettua tms. josta jäävät kiinni. Sitten ei osata puhua enää mitään, eikä ymmärretä mitä on tehty väärin. Kymmenen vuotta sitten olin hyvinkin ymmärtäväinen ja avarakatseinen, enää en. Maassa maan tavalla. koskee myös minua kun olen toisaalla.