Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan tavannut

Vierailija
02.11.2007 |

niin kaunista naista, että pisti oikein vituttammaan, että et ole hänen näköisensä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ihan henkeni salpautui. Onneksi mieheni ei ollut mukana, olisin vajonnut maan alle hiirulaisuudessani. Jos olisin mies, olisin varmasti ihastunut!

Vierailija
2/9 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös kaunis ja fiksu. Minulle tuli kerran aamuruuhkaisessa bussissa mies sanomaan ,että olen todella kaunis nainen. Kieltämättä piristi päivän ! Arvatkaa tuliko mies vähään aikaan samaan bussiin kanssani?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin hän olisi niin ihana ilmestys, että ei välittänyt tippakaan kuolaako miehet hänen perään... olisin vaan itse tahtonut suudella häntä siinä paikassa !! ;)

T. heteronainen

Vierailija
4/9 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niin häikäisevän kaunis, ettei yksikään näkemäni kaunis suomalainen nainen vedä vertoja. Siellä erottuakseen pitää naisessa olla jotakin muutakin kuin ulkonäkö.

Vierailija
5/9 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

on niin häikäisevän kaunis, ettei yksikään näkemäni kaunis suomalainen nainen vedä vertoja. Siellä erottuakseen pitää naisessa olla jotakin muutakin kuin ulkonäkö.

Siis joka toinen on kaunis, mutta ulkonäkö ei ole se joka tekee sen kauneuden vai?No millä logiikalla sitten joka toinen nainen on kaunis?En nyt ymmärrä..

Vierailija
6/9 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja naiset oli kauniita, todella kauniita. Ne oli niin hoikkia. Kaikki turisti erottui heti höllyvien läskimakkaroiden johdosta.

Vierailija
7/9 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoisella logiikalla.

Vierailija
8/9 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

teet sen sisäisten asioiden perusteella. Mutta en usko, että tunnet joka toista vastaantulevaa naista. Joten logiikassasi ei ole tippaakaan järkeä. t. 8

Vierailija
9/9 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä muuten ihaillaan tervettä läskiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme