Harrastin tänään seksiä itseäni 35 vuotta vanhemman miehen kanssa..
eli hän oli 63 vuotias.
Oli niin ihanaa.. kyllä se totta on että taidot kasvavat iän myötä.
Kommentit (109)
Moi, olen samaa mieltä M30:n kanssa.
Itse en tätä tajunnut vasta myöhemmin. Nuorempana päästeltiin menemään ihan omaa tyydytystä varten, kunnes aloin hieman miettimään tilannetta siinä 25v vaiheilla.
Aloin huomioimaan naisen tarpeita enemmän ja nyt kun ollaan päälle kolmenkympin niin täytyy sanoa että seksi on niin mahtavaa. Itse asiassa minulle tulee paha mieli, jos tulen esimerkiksi ennen naista. Se on ilo katsella kun nainen tulee!
t.m33
Liian vanha sulle
En ole ap, mutta kysyn siksi, koska minua suorastaan vituttaa ne lyhyet ironiset tokaisut asiasta kuin asiasta ilman perusteluja.
M41
Moi Kaikille!!
Tässä viestiketjussa oli monenlaista mielipidettä ikäerosta ja sen vaikutuksesta seksiin joten en voinut vastustaa kiustasta tuoda myös omaani julki...
Meillä ikäero on toisinpäin nainen 10v. vanhempi nyt olemme m38/n48. Suhteen alussa minä 27 ja nainen 37.
Seksi välillämme on aivan taivaallista, harrastamme yhdessä fetissijuttuja sekä sitomista, ja luottamus välillämme on kaikkein tärkeintä ei ikäero.
Ehdin ennen vakiintumista nykyisen puolisoni kanssa käydä läpi n. 200 eri ikäistä teinityttö 18-25 ja yhdestäkään ei ollut samaan suoritukseen kuin itseäni `reilusti` vamhemmista naisista.
Nykyisen vaimoni kanssa kipinä ei ole sammunnut 11v. yhdessä olon aikana mihinkään enkä todellakaan voi kuvitella mitä ikäeromme voisi vaikuttaa seksiimme. Ikä on mielestäni vain numeroita ja vartalonmuutoksilla ei pitäisi olla vaikutusta rakkauteen. Pelkkää seksiä hakevat on luku sinänsä ja kukaan meistä ei ole oikeutettu arvostelemaan heidän makuaan.
Mies joka hakee jotain teinityttöä ja kuvittelee että nuoret tytöt rakastavat kokemusta niin ovat väärässä, nuorille tytöille kroppaa ja seksitaitoja tärkeämpää on vakiintunut lompakko.
Ja tämä tarina on tosi..........
sitä sanotaan että mitä vanhempi pukki, sitä kovempi sarvi. nuoret vain tuhraa ja laukeaa reisille.et silleen
Minä myös tahtoisin.. Olen 54 v m vantaalla ja nuori nainen kaverina olisi upeaa:)
37v itseään vanhemman miehen kanssa ja on hyvin onnellinen.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2013 klo 12:43"]
Parinkymmenen vuoden ikäero ei tosiaankaan paljon tunnu esimerkiksi silloin, kun nainen on kolkyt ja mies viiskyt, jos mies on kunnossa. Moni rakastunut ei vain ajattele, mitä on tulossa myöhemmin. Ajatelkaas mitä sitten, kun mies alkaa oleen seitkyt ja nainen viiskyt. Kulli ei enää pysy nuoren naisen tahdissa, miehellä on erilaisia kremppoja kuin Vilkkilässä kissoja ja nainen on parhaassa panokunnossa. Tietäähän sen kuinka siinä käy. Ei aikaakaan, niin tussua polkee joku apupoika, kun vaari ei enää tahdo jaksaa.
[/quote]""""No mitä sitten? Eiväthän ne nuortenkaan parisuhteet useinkaan kovin pitkäikäisiä ole."""
Todellisuuksia on niin monia. Itse olen kohta 36 mies ja minun seksihaluni eivät ole laantuneet mihinkään, mutta itseäni 5v nuoremman avovaimoni ovat. Hän on todella mukava ihminen mutta minun on varmaan pakko vaihtaa nuorempaan koska en saa enää sitä mitä tarvitsen enkä jaksa koko ajan mankua.
Miehelläni ja minulla on 29 vuotta ikäeroa ja olemme olleet naimisissa jo jonkin aikaa. Noin viikko sitten huomasin oikein konkreettisesti, että mieheni on jo vanha. Jouduimme seisomaan eräässä tilaisuudessa kauan ja sen jälkeen minua panetti ihan hirveesti. Vemputin mieheni kullia, että hän innostuisi nusaseen, mutta kalu lerpotti velttona eikä ottanut seisoakseen. Kyllä harmitti niin vietävästi, mutta mies vain höpötti jotain jep jeppiänsä eikä ollut millänsäkään.
Hyvä.Olen itse 62,170 cm,62kg.Himoitsen itse ryhmäsexiä.Olen luonteeltani erittäin rehellinen,rakkaudellinen,hellä ja herkkä-lisäten vielä olen romantikko.Olen etsinyt pitkään ryhmäsexiä.Ainoastaan rahallisille onnistuu.Mutta kun minulla on erittäin rakkaudellinen mieli.En hyväksy,että naisia käytetään hyväksi omien intohimojen tyydyttävästi.Naisen pitää myöskin saada omansa.Olen tätä mieltä ollut aina.Mikäli kiinnostaa,ottanet yhteyttä voiko sanoa kultaseni.P.0401854954.Odotan.Kaikella rakkaudella Hessu
Voin kuvitella miten ihanalta on näyttänyt kun mies riisui viimein alkkarinsakkin. Ja kyllä ne vanhemmat vaan on paljon seksikkäämpiä kuin nuoret siloposket ja jotka leikkaa vielä peniskarvansakkin tosi useen. siis että tosi yleistä että on nuoremmilta ainakin leikeltynä ne.
Kun on kunnon rintakarvat ja vehkeessäkin karvaa niin se on minusta paljon seksikkäämpää kuin että on joku hiton posliini. Sori niille jokka pitää posliineista ja ne jokka sellasia on.
Naisilla en paljoo karvaa suosi olevan. En jaloissa sen paremmin kuin jalkojenkaan välissä.
Minä löysin elämäni miehen, joka todellakin kolahtaa joka tasolla. Itse olen 30 ja mies 49. Seksi on todella mahtavaa, ja vasta hänen kanssaan käytän sanaa "rakastelu".
Minulla siis tarkoitus viettää elämä hänen kanssaan, ei mikään panosuhde siis.
Heippa, tuolla joku kertoi että pitäisi saada perusteluja. Minun mielestä liian suuri ikäero suhteessa ei tule kestämään. Ajattelisin asian näin, jos on mies 63 ja nuori tyttö "rakastunut" häneen, ajatelkaapa kaksikymmentä vuotta eteenpäin, on silloin vielä elämänkumppani rakastelija, en usko. Niin ja toisinkinpäin jos on nuori pojankloppi, alkaa samanikäisen 63v olevan naisen kanssa syvempään suhteeseen niin ajatelkaapa sitäkin 20 vuoden päästä. Ajattelen miehenä niin että oli se sitten nuori nainen tai mies, seksisuhteessa tämä voi onnistuakkin vähän aikaa mutta ei pitemmän päälle. Kyllä kakskymmppisen tai yli oleva klopin pitäisi saada naisen halut tyydytetyksi. Jos olisin itse vapaa niin kyllä noita kaadettavia vanhempia naisia olisi paljon joita nussia, mutta suhteseen en alkaisi paitsi siinä mielessä jos olisi tulossa hyvät perinnöt. Siltikin kävisin salaa nussimassa nuoria naisia. Tätä kirjoitusta pitäisi kommentoida mutta perusteltuina, eli ei mitään haista vittu tyyliin.M45.
Jos taidot olisivat jossain vaiheessa edes alkeellisesti kehittyneet, olisit varmaan tykästynyt omanikäisiisi.
Onhan se hyvä, että edes vanhan ikälopun kanssa natsaa.
Eihän kaikille riitä ikäseuraa.Rumat tyytyy vanhoihin ukkoihin.Mutta onnea,huh.
Tuskin voivat uskoakaan onneaan, kun pääsevät vielä vanhoilla päivillään työstämään alle kolmekymppisiä neitosia!
Oikeasti nyt naiset, arvostakaa vähän itseänne.
Mä en kyllä usko juttua lainkaanKirjoittaja lienee vanha ukko, joka trittää manipuloida nuoria mieliä.Hyi hitto!
Miesystäväni on minua kaksikymmentä vuotta vanhempi ja on nyt jo muutaman vuoden yli viidenkymmnenne. Olen kovasti rakastunut, mutta mieltäni askarruttaa huoli siitä, mitä ongelmia ikäeromme voi tuoda myöhemmin suhteeseemme. Onko kellään kokemuksia?
Miesystäväni on minua kaksikymmentä vuotta vanhempi ja on nyt jo muutaman vuoden yli viidenkymmnenne. Olen kovasti rakastunut, mutta mieltäni askarruttaa huoli siitä, mitä ongelmia ikäeromme voi tuoda myöhemmin suhteeseemme. Onko kellään kokemuksia?
Nauti olostasi.
T: vanhemmista miehistä pitävä Nainen
mulla oli joskus 18-vuotiaana(ei ole montaa vuotta tästä) yhden illan juttu n. viiskymppisen miehen kans. Se oli ihana mies, ei ollenkaan pahan näköinen, hyvä kroppa. Oon aina tykännyt vanhempien miesten antamasta huomiosta, se tuo jollain lailla turvaa ja saa tuntemaan itseni naiseksi.. Sillä miehellä oli sellanen varma ote, tervettä itsetuntoa sekä herrasmiesmäisyyttä - se saa multa jalat alta.
Mies oli naimisissa, laitto mulle kuitenkin pari kivaa viestiä jälkeenpäin.
Näin tän kyseisen miehen viime kesänä rannalla, tuntu kuin aika olis pysähtynyt kun hän huomas mut, loi pitkän katseen ja moikkas.
Asuu pirulainen meidän kanssa samalla alueella, ihan lähellä. Mulla on jo oma perhe, mut kivat muistot on.