Nautin kusileikeistä.
Pidän siitä kun päälleni kustaan. Parhaimmalta tuntuu kuitenkin se pilluun kuseminen. Onko muita ketkä harrastavat kusileikkejä.
Kommentit (4)
Joskus joku nainen suostuu syliini pissaamaankin, mutta kohdalleni ei ole osunut ketään joka siitä oikein nauttisi.
Olin saunasta uimassa ja vaimo kykki laiturilla. Oli tarkoitus uida siihen viereen ja lipaista pillua ja lipasinkin ja samassa vaimo alko kusemaan veteen siihen mun kohdalleni. Kieltämättä irstas näky.
Kerran vielä naimisissa ollessa ikäänkuin vahingossa hiukan humalassa kusin exän jaloille suihkussa ja se kyllä kiihotti,no ei sille voinu enempää ehdotella samoja leikkejä kun ei sille voinu oikein muutakaan kivaa ehdotella.No se siittä mutta nykyääs yksin ollessa oikeestaan aina saunaan mennessä kusen päälleni,en kylläkään naamalle asti,ainakaan vielä.Ehkä kokeilen sitä jokukerta kohta.Joo kyllä se kuseminen kiihottaa ja usein fantasioinkin että jonkun naisen kanssa kusisimme yhtäaikaa toistemme päälle jne..ehkä hiukan sairasta toisten mielestä mutta aika harmitonta kuitenkin kun eipä siinä loukata ketään vai mitä?Mies 46v
harrastettiin,kustiin toistemme päälle..Viimeks päälleni sai kusta eräs "kuuma mies";)..ihan kylpyammeessa!itse menin kiltisti pytylle tarpeilleni,ku en tajunnu,et mies olis voinu kans tykätä saada lämmin pissasuihku päällensä..