Onko joku käynyt lasten kanssa katsomassa Rottatoullen?
Onko liian jännä 3,5-vuotiaalle, joka menisi ekaa kertaa leffaan?
Kommentit (9)
Meidän 5 vuotias kyllä tykkäsi ja ihana leffa olikin. Että suosittelen.
Siinä on varsinkin se alku ammuskeluineen aika hurja, voi järkyttää lasta.
Olin 7- ja 9-vuotiaitteni kanssa katsomassa viime viikonloppuna ja teatterissa hilluivat n. 3-4-vuotiaat lapset. eivät jaksanee. Ymmärrettävää sillä leffa on mielestäni suunnattu " vanhemmille ja vanhemmille lapsille " :D
Valitkaa joku toinen leffa.
Muille tiedoksi: tästä elokuvasta yleensä ovat pitäneet aikuisetkin ja myös teinit.
ajattelin tänään mennä 7-vuotiaan tytön kanssi leffaan. Ihan tyttöjen keksekn :-)
Tykättiin kaikki :) Nuorimmainenkin jaksoi katsoa vaikka yleensä tuppaa herpaantumaan leffassa. On siinä kohtia jotka vain aikuinen ymmärtää mutta mitä se haittaa? Joku 3,5-vuotias kyllä saattaa olla turhan pieni sitä katsomaan, suosittelisin ennemmin kouluikäisille.
.. ja se alku oli liian hurja pojallemme. Juuri se ammuskelu kohta oli poikamme mielestä pelottava. Emme olleet kuin alusta siis n. 15-20 minuuttia ja sen jälkeen poika tahtoi pois. Poikamme ei ole mitenkään erityisen herkkä ja on tottunut kotona katsomaan lasten elokuvia, joista osa on enemmän tai vähemmän mukaansa tempaavia ja hieman jännittävämpiäkin kuin tämä. Tuo elokuvateatterin ympäristökin on jo niin vakuuttavan iso pienelle lapselle, että sekin jo aihettaa ihmetystä. Päätimmekin että yritämme uudelleen ehkä vuoden päästä.. Jos siis itse toimit lippujen maksajana, niin ehkä jättäisin sinuna väliin. Joulukuussa taitaa tulla Rölli elokuva ja se voisi olla paremmin sopiva..
Joku keittiön hierarkia tai ruoka-arvosteluiden merkitys jnejne. ovat ihan hepreaa kolmevuotiaalle.
Tai tuo keskeinen teema omien unelmien toteuttamisesta.
Sitä vaan juuri mietin, että jos kuitenkin on liian jännittävä noin pienelle. Vaikka pääseehän sieltä toki poiskin.. Kiitos kuitenkin kaikille vastauksista! -ap-
Vierailija:
..Jos siis itse toimit lippujen maksajana, niin ehkä jättäisin sinuna väliin. Joulukuussa taitaa tulla Rölli elokuva ja se voisi olla paremmin sopiva..
Ei siinä sinänsä mitään hirveetä tapahdu, mutta oli pelottavaa musiikkia ja tummia värejä ja ilmapiiriltään uhkaavia kohtia.