Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvila ja Huussi-asiakas nieleskelee itkua

Vierailija
23.05.2013 |

Ei tainnu mennä muutos ihan putkeen :)

Kommentit (466)

Vierailija
21/466 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetellä täytyy, etteivät vedelleet pihaa ristiin rastiin täyteen kajjjjaanista rekka-autoilla ajettua kunttaa ja pystyttäneet keskelle vesiaihetta töröttämään :D

Vierailija
22/466 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se tais ihan tyytyväinen olla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/466 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karsintaa olisi pitänyt tehdä, mutta ei tuhota. Musta alkuperäinen piha oli ihana. Vanhat perennat on helppo siirtää. Rakastan juuri rehevää puutarhaa ja mulla on itsellänikin sellainen, mutta nurnikkoakin on. Itse olisin tehnyt pyöreitä istuma-alueita, mutta jättänyt kasvit ympärille. Pihassa oli aivan upeita perennoja. Nyt sai tavallisen rivitalon pihan. Kyllä noita kenttiä riittää.

Vierailija
24/466 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karsintaa olisi pitänyt tehdä, mutta ei tuhota. Musta alkuperäinen piha oli ihana. Vanhat perennat on helppo siirtää. Rakastan juuri rehevää puutarhaa ja mulla on itsellänikin sellainen, mutta nurnikkoakin on. Itse olisin tehnyt pyöreitä istuma-alueita, mutta jättänyt kasvit ympärille. Pihassa oli aivan upeita perennoja. Nyt sai tavallisen rivitalon pihan. Kyllä noita kenttiä riittää.

Vierailija
25/466 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvila ja huussi, linkki: 

http://www.ruutu.fi/ohjelmat/huvila-huussi/kausi-6-jakso-1

Nyt näkyy ensimmäinen jakso. Tämäniltainen ohjelma tulee myöhemmin näkyviin. 

Vierailija
27/466 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi apua, en tiedä pystynkö katsomaan tuota, jos noin kovalla kädellä tuhotaan... t.viherpeukalo

Vierailija
28/466 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se näkyy, juuri katsoin.

Mitähän tuo tuhoaminen tuli tytölle maksamaan? Ainakin tuotesijoittelut tulevat hyvin esille.

Vierailija
29/466 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta lopulta kuitenkin vaikutti pitävän siitä?

Vierailija
30/466 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tyttöparkaa :( Kiva keidasmainen piha vetäistiin minigolfradaksi. Grillaile siinä nyt sitten kavereiden kanssa kesäiltana, kun kaikki naapurit sadan metrin säteellä tuijottavat.

Vierailija
31/466 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ihmettä. Katsoinkohan mä juuri eri jakson, sillä mun mielestä Saila (?) tykkäsi silminnähden siitä kovasti ja mielestäni siitä tulikin paljon hienompi kuin se entinen. Todella hieno tulikin! Ja jos kuuntelitte, niin siinähän sanottiin, että sitä näkösuojaa tulee kunhan ne perennat sun muut kasvaa.

Vierailija
32/466 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestai toi Eva-juontajamikälie on ainakin rrrruskea :D Kaikki on ihan kalkkilaivan kapteeneja sen rinnalla!

Vierailija
33/466 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi ei....katselin tuon jakson nyt itsekkin ja kyllähän se rehevä, ihana piha mentiin täysin pilaamaan :( tokihan se kaipasi karsintaa, mutta ei nyt mennyt kyllä jakeluun että miksi ne perennat poistettiin kun toinen halusi säilyttää! Koneiden tieltä joo, mutta miksi ei istutettu takasin?! Mä en uskaltaisi ilmottautua tuohon ohjelmaan... paljon on ollut hienojakin muutoksia mutta myös ihan liikaa modernisointia ja hienojen juttujen pilaamista!

Vierailija
34/466 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei! Kauhea tuho :(
Kun tietää, kuinka kauan kestää, että saa perennat kukoistamaan tuolla tavalla, niin surku tulee mökin omistajien puolesta. Mitä ihmettä ohjelman väki on ajatellut?? Eihän tuo ole enää siirtolapuutarha ollenkaan. Siirtolapuutarhoihin kuuluu villiys, värikkyys ja rehevä kaaos. Tuosta olisi saanut aivan ihanan jakamalla ja siirtämällä olemassaolevia perennoja.

Jopa vanha aita oli parempi kuin uusi. Leikkisä, siirtolapuutarhamainen. Uusi oli samanlainen kuin piha: tylsä ja pönöttävä.

Rahat takaisin... Toivottavasti ne vanhat perennat edes on jossain tallessa, jotta mökin omistaja pääsee vähän paikkailemaan tuhoja.

Vierailija
35/466 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katsoin ihan kauhulla sitä tuhoamista.

Kaikki meni täydellisesti pieleen, eivät edes pöytää osannnet hankkia parempaa kuin entinen.

Vierailija
36/466 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylhän ne selitti, että näköesteitä kasvaa mut.. joo.. Ei ehkä siirtolapuutarhamainen piha. Onhan toi joo hieno, mut tosi persoonaton eikä kuvaa tota omistajatyttöstä yhtään. Kyl mäki olisin itkeskelly.

Vierailija
37/466 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ihan kiva jos toi olis tehty jollekin uudelle tontille jolla ei vielä mitään kasva, tai että omistaja olis sanonut että kaikki pois, en tykkää mistään. Mikä järki tosiaan että laittoivat juuri ne ihanat pionit pois, joista omistaja sanoi että ne pitää säästää kun ne on vanhoja ja isoja. Käviköhän niille kuitenkin joku kämmi, kun siirtivät niitä, että ne perennat otti ja kuoli? Sit piti tehdä äkkiä suunnitelma B ja uudet pionit ym. kehiin? Kyllä mäkin katoin että tytöllä meinas välillä itku tulla, mutta urheasti oli loppuun asti ja yritti iloita niistä mitkä oli laitettu tilalle. Huvittavaa oli se "pahinta olis lasten leikkipiha".

Vierailija
38/466 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohdassa, jossa pioneita nostetaan. Miten vähän niille tuli oikein juuria mukaan??! Apua! Ton kokosilla pioneilla luulis olevan paaaaljon isommat juuristot. En ihmettelisi vaikka olisivatkin kuolleet pian noston jälkeen. Huh. Tekee pahaa. T.viherpeukalo

Vierailija
39/466 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne pionit aika sitkeitä on. Me revittiin meidän isot ja vanhat pionit pois ihan surutta eli ei paljon juuria säästelty. Nostettiin ne vielä lisäksi vain nurmikon päälle eikä kasteltu vaikka olivat siinä pitkään. Niin ne vaan jatkoi kasvamistaan eivätkä menneet miksikään, kun ne sitten laitettiinkin uuteen paikkaan.

Vierailija
40/466 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin, edes pöytää eivät osanneet hankkia. Toiveena oli isompi ruokailupaikka ja pikkiriikkisen pöydän toivat tilalle. Ja leikkimökki, kun nimenomaan oli toiveena, että ei mitään lapsia varten. Mutta nuo nyt ovat sentään korjattavissa olevia asioita, toisin kuin revityt kasvit. Ja mikä idea siinä yhdessä mansikassakin nyt oli? "Riittäähän sulle yksi mansikka, vai mitä?" Siinä kohtaako loppuivat rahat, että ei useampaa mansikantainta saanut hankittua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi