Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asuukohan meidän vintillä joku?

Vierailija
02.11.2007 |

asumme vanhassa omakotitalossa ja olen ollut kuulevani jo ainakin kuukauden ajan sieltä kävelyä hiljaista kävelyä yöaikaan, vaikka mies väittää että kuulen harhoja. Mutta olen lähes varma koska kävin tänään katsomassa siellä, rohakaisin mieleni siis. Siellä oli kuin ois joku nukkunut, meillä on patjoja siellä ja oli kuin niitä ois kanneltu ja ne olivat mielestäni eri paikassa, oudointa siellä oli lattialla sukka jota en kyllä tunnistanut mieheni sukaksi!!! Eikä me heitellä vaatteita ympäriinsä!

Kaikkein kummallisinta oli kun tulin alas rappuja niin kuulosti kuin joku olisi juossut meidän sisältä ulos, siis pirtistä.

En ole juonut tms.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee nyt joku testi tai ansa jolla saat selville onko siellä joku ensi yönä! Laitat narun lattialle 10 cm korkeuteen johon kompastuu tai liike-valotunnistimen tai lakanan patjan päälle josta näet onko siinä maattu tai riisimuroja lattialle jotka narskuu tms!!!

Vierailija
2/5 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nyt en ihan heti uskalla mennä sinne. Mies on töissä ja tämä talokin on aika kaukana muusta asutuksesta.

ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vintillä on pölyä josta näkyis jos siellä liikkuu joku.

Vierailija
4/5 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että niissä jalanjäljetkin näkyis.

Vierailija
5/5 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun tosin kerrostalossa, joten ei ihan sama asia. Mutta on siis ylimmän kerroksen asunto, jonka päällä on vain ullakko. Valvon monesti aika myöhään, ja usein joskus puolenyön jälkeen kuulostaa kuin joku kävelisi siellä. Olen miettinyt, että onkohan kyseessä joku koditon vai käykö joku kenties varastelemassa tavaraa ullakkokomeroista kyseisenä aikana, mutta ainakaan omastani ei mitään ole hävinnyt ja lukko on koskematon.