Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mun mielesta hoitajille jotka tyoskentelevat esim. leikkauksissa,sydanyksikossa ja yleensa isoissa sairaaloissa kuuluu ehdottomasti suurempi palkka kuin teekoon vuodeosastojen

Vierailija
02.11.2007 |

juoruakoille. meilläpäiin ei ainakaan kiire tunnu siellä painavan...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmessa eri sairaalassa/ tk:ssa ennen alalta lähtöä ja siellä ei ollut aikaa juoruilla. Raskasta, kiireistä hommaa. Ainakin täällä pk-seudulla kotoutustahti, potilasmäärä ja työvoimapula on sellaista, ettei siinä kerkeä ihmetelemään mitään ylimääräistä.

Varsinaisesta asiasta olen samaa mieltä sillä erotuksella, että hoitajien alinta peruspalkkaa pitäisi nostaa vähintään kahteentonniin ja lisät siitä eteenpäin työn vaativuuden mukaan.

Vierailija
2/6 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaan pääsisi hoitoon. Mulla on ns. sydänlapsi, ja nyt näyttää synkältä. Tutkimuksiin ei pääse, sydänyksikön uudet leikkaussalit seisoo tyhjinä, kun ei ole tekijöitä. Tähän vielä työtaistelu päälle.

Oispa meidän kunnalla vähän enemmän rahaa, niin ois toivoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko terveydenhuoltoon käytetty rahamärä on todella pieni kun vertaa moneen muuhun maahan. Esim. Norjassa sama luku oli muistaakseni puolet suurempi.

Vierailija
4/6 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tk:ssa ja hoivaosastoilla pulaa hoitajista, jos palkkaus olisi huonompi kuin erikoissairaanhoidossa, kukaan ei sinne haluaisi.. Fyysisesti taitaa olla paljon rankempaa tk:n vuodeosastolla. Tosin en ole ollut kuin harjoittelussa joskus.

Vierailija
5/6 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takana pitkä putki töitä vuodeosastolla. Paljon öitä ja ilta-aamuja. Töitä niin paljon, että ei eilenkään ehtinyt kunnolla syömään. Kohta pitäisi alkaa valmistautua iltavuoroon.

Peruspalkka alle 1700 euroa kuukaudessa. Kadehtikoot ken tahtoo.

Vierailija
6/6 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten kadehdi rauhassa tai lue alalle.

Onneksi kohta pääsen näistä hommista kokonaan pois.