Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**HEINÄHATUT to-pe vko44**

01.11.2007 |

Huomenta kaikille!

Aloittelin uutta pinoa, en ainakaan sellaista huomannut?

Itselläni alkaa selvät tätsyn merkit olla ilmassa, nipukka pehmeempi, lämmöt laskussa ja valkkari lisääntynyt.

Mä sitten inhoon noita roskishaamuja, taas tänään Aconilla testiajan jälkeen aavistuksen punertava haamun haamu. Mutta siis olen saanut todella usein myös aikaisemmissa kierroissa sen tarkoittamatta mtn. Eilen Clearblue teki saman :( Oma vikani tosin, kun pitääkin kurkkia vielä myöhemmin testejä *toruu itseään*

Kuulumisia? Toivottasti jollain ois plussauutisia??? *bd*

Tutti 28/28-32

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkku kipeä edelleen ja vähän yli 37 ast. lämpöä. Viikon ollut jo kipeä, pitäisköhän mennä jo lääkäriin.. ? :) Minä kun en niin helposti mene lääkäriin. Pää on ihan jumissa kun ulkona tihuuttaa vettä. Ja väsyttää muutenkin, ZZzz...

On: tänne ei mitään uutta. Pitähän sitä mennä taas testaamaan... Pregentillä tällä kertaa, vaikkei se ole herkkä testi. Ei siihen tullut värin häivääkään. Siihen ei kuulemma pitäisi tullla viivan paikkaa, mutta haalea alue testiviivan paikalla siinä oli, melkein valkoinen. No se siitä sitten.

Lämmöt laskivat tänään: 36,9 ast. Mutta en tiedä ennakoiko se vielä mitään kun kp on 25/27-29. Jomottaa vähän kohdun puolta (kohdun nipukka oli ainakin vielä ylhäällä) ja eilen illalla kun olin oikealla kyljelläni sängyssä, niin tuntui painon tunnetta sillä puolella vatsassa. Mutta niin mulla on ollut ennenkin ja menkat alkoi. Joten ei siitäkään sitten tiedä. Eilen tosin olin TOSI kärttyinen koko päivän, mutta sekin on varmaan normaalia. Joten täällä siis vielä odotellaan ainakin vielä lauantaihin.

Mitenkäs te muut?

Vierailija
2/33 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse testasin taas tänään aamulla kp36/29.

En tiedä kuvittelenko vaan vai onko tossa testissä oikeasti haamu?! Mieskin katsoi testiä moneen kertaan ja oli näkevinään saman kuin minä. Sanoi kyllä et taidetaan vaan toivoa liikaa. Valoa vasten kun katsoo niin näkyy paremmin, niin kait ei sais kyllä katsoa.

Testinä oli One Step 25mlU eli ei vissiin herkimmästä päästä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kp 37/??? testi negaa aamulla. Kauhee menkkamainen olo muttei oo kumminkaan täti tullut vierailulle. Raivostuttavaa odottelua tulis edes se täti niin vois alottaa uuden kierron.

Saapi nähä kuinka pitkä kierto tästä loppujen lopuksi tulee.

UudentuvanJussi 37/??? yk 1

Vierailija
4/33 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittauduin jo aikaisemmin tuonne heinäkuisten listoille, mutta työ on pitänyt sen verran kiireisenä, etten ole ehtinyt kirjoittelemaan. Olen seurannut keskustelua jo varmaan vuoden verran taustalta ja haaveillut omasta pienestä kolmannesta, mutta miehen suostuttelu onkin vienyt yllättävän paljon aikaa. Nyt tilanne on kuitenkin yhtäkkiä muuttunut, ja tässä kuussa alettiin ihan oikeasti yrittämään :)!

Olen ollut ihan tohkeissani, enkä malttaisi odottaa, että saisin odottaa. Hätäpäissäni menin jo testaamaankin, vaikka kiertopäivä on vasta 24/26. Testi tosin oli sellainen, jonka voi tehdä jo kolme päivää ennen tädin tuloa 74% varmuudella. Negaahan se tietysti näytti, joten yritys jatkunee ensi kuuhun... En oikein jaksa uskoa, että tuo tulos tuosta vielä muuttuisi, vaikka kai sekin on mahdollista, että tein testin aivan liian aikaisin....

Huomasin muuten, että täällä on joku toinenkin kolmannen yrittäjä Joensuusta?

Vierailija
5/33 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi tädin odottelu on kyllä uuvuttavaa puuhaa.. Ja mitä enemmän sitä jännittää ja odottaa sitä varmemmin se pysyttelee nurkan takana.

Toivottavasti teillä kaikilla piinajilla nyt tulis se plussa tai edes täti jotta pääsis uuteen kiertoon, edes jotain!!

Täällä kp 16 ja tänään tuntunut selkeitä alavatsakipuja.. Tein ovistestin (vilja) joka antoi viivan mutta haaleemman kuin testiviiva. kp 14 kun tein ei antanut edes viivaa.. Siis mitäh?? Kellään kokemuksia kyseisestä testistä? Tarkoittaako tämä mitään? Käyttöohjeen mukaan ei koska viiva ei yhtä vahva kuin kontrolliviiva.

Terveisin Teera kp 16/29?

Vierailija
6/33 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi,

tipuin sitten heinäkuisista. PMS oireet ovat olleet niin hirveitä, että tädin tuleminen päivää aikaisemmin oli helpotus. (Tosin mielummin olisin jättänyt tädin tietenkin kokonaan jäähylle..) Pitää ilmeisesti varailla aikaa lääkärille ja tarkistaa tuota endon tilannetta. Voihan :(

dharmian kp1/26-27 yk6

Vierailija
7/33 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei mitään uutta, siksipä ei ole tullut kirjoitettuakaan. Aika on lentänyt siivillä ja yhtäkkiä huomasin, että onkin jo SE viikonloppu jollon voisi testata, jos sinne asti pääsee... Ei ole kyllä vielä testiäkään!!

Rintoja hieman viiltelee, mutta enpä ota sitä vielä raskausoireena, sillä mulla on ollut aika samanlaisia nuo pms-oireetkin, kun rakausoireetkin.

Leonmami kp26/26-30 (yleisimmin 28)

Vierailija
8/33 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka uskon kyllä että tipun pian matkasta....

eilen(kp.24/28) sain mammaksi.fi herkällä testillä(onkos se just se one step 10IU) selvästi plussan, olihan se haalea mutta selkeä plussa kuitenkin....

tänään(kp.25/28) samalla testillä tuli täysin puhdas nega...jotenkin en vain haluaisi heittää toiveita kankkulan kaivoon, mutta ihan tosissaan onkohan sitä toivoa nyt sitten ollenkaan...

ärsyttää piinailla...ja mun piti hankkia tämä muksu ilman mitään paineita tjot meiningillä...ja nyt ollaan siis jo yk. 2

Vierailija
9/33 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko oli tulla lukemaan teidän kuulumisia, vaikka mulla ei ole mitään mahiksia saada kolmatta lasta (kai??). Mä sanoin miehelle, että sano mulle suoraan EI ettet halua lasta, niin lopetan jankkaamisen vauva-aiheesta.....no, hän vastasi mulle että ei hän tiedä..hän ei jaksa ajatella sellaisia nyt. Mitä mun pitäs tostakin päätellä ??? Taidan kuitenkin vaan aloittaa ehkäisyn kun menkat alkaa...tuntuu ettei mies halua, koska olishan se suoraan sanonut KYLLÄ, jos se haluaa......mutta sen teot on vaan erit kuin sanat....sanoin sille, että seurailen kiertoja kun mulla oli menkat pitkään ihan sekasin eli käskin sen huolehtia ehkäisyn ostosta, no, ei se mitään ostanut.....mä en tosiaan tiedä mitä se ajattelee ????? Osaisko joku neuvoa ????

Mulla on 3 päivää kivistänyt rintoja, mutta en ole raskaana....laskurin mukaan oviksen olis pitänyt olla tänään, mutta testit näyttää negaa. Mulla ei ole iknä kivistänyt rintoja menkkojen eikä oviksen aikaan. Onko teillä tällaisia oireita ???

Unelma08

Vierailija
10/33 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cisse ja Dharmian, pahoittelut tädistä! Onnea ensi kiertoon!

Huomenna vois alkaa nähä, mitä tämä kuu tuo tullessaan... la ootan tätiä.

- bee kp 27/27-30 -

Vierailija
11/33 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmaista kertaa kirjoitan tahan pinoon, aloitimme siis juuri yrityksen. En tieda oliko liian myohaista tahan kiertoon, ovutesti naytti positiivista tiistaina aamupaivalla, ja sain miehen kasiini vasta viime yona ;o) Mutta saas nahda. Kiertopaiva eilen oli siis 15, mita arvelette, jos olisi sattunut hyva tuuri?

Kolmatta siis yritellaan, kiva olisi ensi kesana tai syksyn aikana saada uusi vauva taloon.

Vierailija
12/33 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... voin jännittää heinäkuisissa. Huomen on kp 28 / kp 26-29, eikä vielä ole vieraita tätejä näkösällä! Tänään ku tässä piinailen, niin varmasti alkaa sitten huomen puna-armeijan marssi. Saapa nähdä?! Tsemppiä ja onnea vielä piinailijoille ja onnittelut kaikille jo plussanneille!!! :)

Vierailija
13/33 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli jonnekin rv8 asti sellaista tunnetta esikoisella, että menkat alkaisi ihan mikä hetki vain (ei siis koskaan vuotanut tai mitään silti) ja lääkäri sanoi, ,että " menkka tunne" kuuluu asiaan :)

siis tsekkaatteko te kohdun napukkaannekin???! siitä minä en kyllä ala seurailemaan/tutkimaan..

ovistestit näyttäneet negaa vielä. aloin varmuiksi testailemaan kp7 eteenpäin, ettei jää huomaamatta :)

ihanaa, kun on pakkasia tulossa ja luntakin lauantaina! ulkohommat on jo tehty niin, että maa saisi jo peittyä. jouluakin odotan kovasti :) pääsee laittamaan ensimmäistä kertaa sitäkin pienelle ihmiselle ihmeteltäväksi.

eräs tuttuni kertoi, että hekin yrittävät vauvaa :) en siihen mitään sanonut, että niin meillekin koitetaan saada.. ajateltiin pitää matalaa profiilia asiasta. muutamat läheiset ystävät tietävät vain. olisi se jännää pitää niin pitkään salassa, että vasta masusta muut näkisivät ;) ei olisi minusta salaisuuden pitäjäksi.. ja toisekseen mun masu pamahtaa jätiksi heti plussattua! ainakin viime kerralla kävi niin :D

cec kp 13 (muistaakseni)

Vierailija
14/33 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut tädeistä ja onnittelut plussista niille, joita en oo onnitellut! Täällä kiirettä työ-, koti- ja rakennusrintamalla, ettei paljon ennätä kuumeilla, mutta parempi niin kuitenkin, ei tuu stressiä enempää, koska sitä riittää ilman vauvakuumettakin.

Mulla selkeitä ovistuntemuksia (tai siis ovisajan tuntemuksia). Munasarjojen kohdalla kipuja ja enemmän limoja. Peittoja on heiluteltu tasasen varmasti joka toinen päivä (su, ti ja tänä aamuna) ja sitten huomen illalla olisi tarkoitus. Me ei vaan diggailla tällasesta kalenterin mukaan tapahtuvasta seksistä, mutta tämän hetkisten asumisjärjestelyjen vuoksi spontaani peittojen heiluttelu ei onnistu...

Nyt pitää lähtee antaa sapuskaa lapsille (omalle ja veljen).

Voikaa hyvin!

Jonskuponsku kp 16/?, yk2

Vierailija
15/33 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putosin tänään heinäkuisista. Parempaa onnea muille!

AnniHelen@ kp1 yk10

Vierailija
16/33 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli muitakin ihan piinapäivillä, huiih jänskättää :D *peukutvarpaatpystyssä*

Pahoittelut pudonneille, olikos se annihelen@ :( Onnea uuteen kiertoon!

*halaa*

Siis mulla kävi outo juttu äskettäin, kun acon antoi testiajan sisällä haamun jossa aavistus punertavaa. Siis huom. haamun, ei haaleeta viivaa. Varmaan testivikaa??? (((voiskohan se kuitenkin tummua, aaaargh...tämä anto kyllä hieman toivoa vaikka luovutin jo))).

Tai sitten mulla on kemiallinen, pari ollut myös sellaista aikasemmin.

Joku kyseli nipukan/napukan tutkimista...juu ajoittain tutkailen myös sitä, yk15 niin mähän teen mitä vaan..hihih. Aika hyvin oppinut kehon viestejä myös siitä. Nyt näyttäisi aika " huonolta" , kun pehmeempi.

jeps, hyvää illanjatkoa kaikille!

Tutti ihmeissään ja ne koopeet oli 28/28-32

Vierailija
17/33 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on pian oviksenbongaus käsillä. :) Kp on tänään 10 ja lyhytkiertolaisena oletan sen tapahtuvan viimeistään nyt sunnuntaina. Tikutellut olen, mutta viivaa ei ole vielä ilmestynyt. Oikealla alavatsalla on pistelyä ja nipistelyä siihen malliin, että jotain siellä kohta tapahtuu :)

Mites olette varmaan muutkin käyttäneen Mammaksi,fi:n ovistikkuja: onko ne olleet teillä ihan luotettavia ja näyttäneet oviksen?

Pönthiittinen kp 10/21-29

Vierailija
18/33 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittelen minäkin nyt tänne ensimmäistä kertaa. Meillä meneillään yk 6, kp 9/23-31 (slangi alkaa pikkuhiljaa olla hallussa... ;-)), ja esikoinen siis työn alla. Kesällä jäi pillerit pois, ja nyt alkaa vähän hirvittää, sillä omassa tuttavapiirissä on aina joko tärpännyt heti tai sitten on ollut jotain ihan oikeaa ongelmaa. Eipä silti, jos odottaa yli kolmekymppiseksi ennen kuin rupeaa yrittämään, voi kai varautuakin siihen, että voi hetkisen kestää.

Tämä hanke on muuten maksanut minulle jo yhden työpaikan :-/. Kävin nimittäin työpaikkahaastattelussa viime viikolla, tulin asiasta hölmöyksissäni (hyväuskoisuuksissani) möläyttäneeksi aikovani kyllä hankkia lapsia (ovela haastattelija kysyi asiaa kiertäen niin, etten huomannut vaaraa ennen kuin oli jo liian myöhäistä) ja eilen kuulin, että paikka oli mennyt minua selkeästi vähemmän pätevälle miehelle... Mitäpä tästä tuumitte?

Vierailija
19/33 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meneillään yk 12 (?), kp 13/28.. Eli touhut aloitettu toissapäivänä ja jatkuu viikon loppuun. Toivottavasti pääsisin heinäkuun odottajiin.. Alkaa pinna kiristymään jo tästä odottamisen odottamisesta.. Eka lapsi syntynyt 02/03, ja tärppäs heti ekalla yk:lla. Miksi nyt näin hankalaa??

Vierailija
20/33 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko paistaa vihdoinkin. :) Ihan kivaa vaihtelua sateisen ja harmaan viikon jälkeen. Ja piristää kummasti.

Paitsi ei taida nyt paljon piristää kun lämmöt tippui tänään 36,6 asteeseen, joten se siitä sitten. Kohdun nipukkaa olen tutkinut nyt lopukierrossa (ennen en ole sellaista tehnyt) ja pn nyt pehmeä ja vähän auki, eipä taida tulla heinävaavai meille. :( Nyt kp 26/27-29. Odottelen vielä sunnuntaihin.

Unelma: Jos miehesi ei tosiaan tiedä haluaako vielä komannen. Tai jos toisaalta haluaa ja toisaalta taas ei jos ei ehkäisyvälineitäkään ole ostanut. Vaikea sanoa mitää tarkkaa, riskaapelia neuvoa toista tuollaisessa asiassa kun ei tunne tilannetta tarkkaan. Jospa annat miehellesi aikaa? Annat jonkin aikaa miettiä ja sitten kyselet uudestaan? Jospa mies tarvitsee vaan nyt aikaa.

Tervetuloa uusille! =)