Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Valitanko turhasta vai olenko vain laiska...

Vierailija
31.10.2007 |

mies on yrittäjä ja aina töissä. Itse hoidan iltaisin firman paperihommia, kuten itseasiassa pitäisi hoitaa nytkin... Lisäksi olen ulkopuolisella töissä km. 4 pv viikossa. Lapset hoidan käytännössä yksin, samoin kodin, hoitoonkuskaamiset, kauppareissut, siivouksen yms. Miehellä on aina työkiireitä tai kokouksia. Omissa harrastuksissani en oikeasti ole käynyt kolmeen vuoteen... Muksuja kaksi 3 ja 1 vuotiaat, tosi vilkkaat tapaukset ja sitten vielä vauva tulossa kesäkuuksi... Jotenkin nyt oikeasti tuntuu siltä että homma luisuu käsistä... Vauva on oikein tervetullut, vaikka " vahinko" onkin, mutta oma jaksaminen pelottaa... Onko muilla tällaista elämäntilannetta? Raha-asiat ovat paremmin kuin hyvin, siivooja voisi olla paikallaan, samoin lastenhoitaja silloin tällöin että voisi käydä edes jumpassa. Miehestä ei OIKEASTI ole näissä asioissa apua, puhe ei mene perille, raha tuntuu ratkaisevan kaiken, mutta onnea se ei todellakaan tuo...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siivooja kotiin pian! Ja joku harrastus sulle tai omaa aikaa. kun olin töissä ja odotin toista lasta meille otettiin siivooja vaikka en tehnyt iltaisin MITÄÄN ja esikoinen oli 5-vuotias. Mies siis mullakin paljon töissä iltaisin ja matkoilla. Minä saatan olla vähän laiska mutta sinä et!:)

Vierailija
2/2 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

SEnkun hankit apua. Kodinhoitaja, joka siivoaa ja kerran viikossa hoitaa lapsia ja vaikka laittaa teille ruokaa sillä aikaa, kun sinä käyt harrastamassa tai omilla asioillasi.

Sun pitää huolehtia omasta jaksamisestasi. Ja mun kokemuksella tuo yllä oleva systeemi auttaa siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla