Kellekään veikattu sukupuolta jo np-ultrassa?
Meillä näky edellisessä raskaudessa selvästi, tosin raskaus oli silloin jo viikolla 15 tai jotain. Tai siis ultraaja ei suostunut mitään sanomaan (kättärillä), mutta itse näin pippelin, ainkin luulen niin...
Kommentit (4)
Tosin se mille ultraaja väitteensä perusti oli se, että sikiöllä oli todella pitkät jalat ja kuulemma yleensä pojilla jalat näyttävät pidemmiltä.. =) En sitten tiedä.
Itse jotenkin kyllä epäilen vahvasti että vielä tuossa vaiheessa sitä millään näkisi, mutta onneksi mun ei tarvitsekaan nähdä. :)
Suan ja Nuppu 25+0
Esikoiseni niskapoimu ultrassa (Vkoja 12 tai 13)se ultran tekijä sanoi, että vähän näyttäisi pojan vehkeet kehittyvän, mutta ihan varmaksihan sitä ei uskalla sanoa. Rakenneultrassa varmstui sitten että poika on tulossa :).
Esikoista veikkasi ultraaja tytöksi luuston/ruumiinrakenteen perusteella ja oikeassa oli.
Kolmosta veikkasi toinen lääkäri pojaksi, mutta oli väärässä, sen todisti punktio!
joten siihen mitä itse näkee kannattaa suhtautua varauksella. Tuolta näkee hyvin sukuelinten kehityksen: http://baby2see.com/gender/external_genitals.html
Mulle ei ole koskaan tuossa vaiheessa veikattu sukupuolta mutta kyllä kai aika monet nykyään jo tuossa vaiheessa saattavat kertoa arvionsa.