Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pystyny muuta kuin itkemään kun pääsin töistä.

Vierailija
31.10.2007 |

Olen ollut pitkään alamaissa ja ahdistus on vaan lisääntynyt. Tänään sitten saavutin konkreettisen virstanpylvään, rupesin itkemään ihan hervottomasti kun olin saanut työpaikan ovet lukkoon ja päässyt autooni. Sairasta. Kellekkään en voi kertoa miltä tuntuu enkä kellekkään näyttää. Työni on vielä asiakaspalvelutyö.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut kylläkin ohjattiin sinne neuvolan kautta. Mutta siellä terveyskeskuksen mielenterveystoimistossa ei kyllä sitten tippaakaan kyseenalaistettu tarvettani päästä hoitoon.



Mutta kyllä mullakin kesti, ennen kuin sinne menin, sillä meidän neuvolan terveydenhoitaja ei kyllä tajunnut yhtään mitään. Vaikka minä itkin neuvolassa, että oon niin väsynyt, niin siellä ei lotkautettu korvaakaan. Käskettiin vaan syömään porkkanoita, että jaksan. Se ei sitten ollutkaan oma terveydenhoitaja, joka ohjasi minut eteenpäin hoitoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi