Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkos kukaan synnyttanyt ambulanssiin? Meinaan kun on tunnin matka sairaalaan ja nopeet synnytykset aikaisemin, niin on pelko persissa ehdinko ajoissa sairaalaan

Vierailija
31.10.2007 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopea liikkeinen tuo meidän lapsi on ollut alusta asti

Vierailija
2/4 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalaan oli vain 10 kilometriä, mutta pienoinen päätti syntyä rytinällä: ensin meni lapsivedet, samantien alkoi supistukset, ja viiden minuutin kuluttua kamalat työntöpoltot. Vauva syntyi ambulanssissa matkalla sairaalaan, synnytyksen kesto lapsivesien menosta laskettuna 21 minuuttia. ESIKOINEN kyseessä. Ja minun synnytykseni ovat kestäneet 28 tuntia, 21 tuntia, ja 17 tuntia!

Vierailija
4/4 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ponnistutti kotona (en vaan ite tajunnu), soitin sairaalaan ja kysyin et pitääkö tulla kun sattuu aivan hirveesti ja tulee verta. Ne sano et ei tartte, tai tuu jos se antaa mielenrauhaa. Puoli tuntia vielä konttasin kotona lattialla mut sit soitin. ALuks aattelin etten viitti sit suotta keskellä yötä lähteä. Ambulanssimatka keski vajaan tunnin, kovaa ajoivat. Silloin vasta tajusin, että mua ponnistuttaa. Vartti sen jälkeen kun olin sairaalassa lapsi oli jo rinnalla. Varmasti ois syntynyt jo aiemmin jos oisin vaan antanu tulla. En mä sitä kyllä tietoisesti pidätellytkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi