Keskenmenon jälkeen uudestaan raskaaksi?
Heippa!Kyselisin kokemuksia?kuinka pian aloitte yrittämään uutta? entä odotitteko yhdet kuukautiset vai heti yrittämään?kuinka pian uudestaan tärppäsi?Entä kuinka pian kuukautiset alkoivat?Minulla eilen spontaani keskenmeno rv6+0 ja kohtu tyhjeni itsestään eikä kaavintaa tarvittu...nyt surun keskellä toive uudesta vaavista:)!!!Kertokaa kokemuksia,mieli ainakin hiukan paranisi!
Kommentit (4)
Pidimme keskenmenon jälkeen 3kk taukoa ennen kuin aloimme uuteen yritykseen. Raskaus alkoi 6kk keskenmenon jälkeen. Nyt odotan jo perheeseen toista lasta. Onnea matkaan teillekin!!!!
Mulla kokemus esikoisen yrittämisen ajalta. Eli ekaa tärppiä odotettiin 9 kk, se meni kesken 8. viikolla (keskeytynyt km ja kaavinta). Odotin yhdet kuukautisen, sitten ruvettiin taas yrittämään. Ekoja kuukautisia odotin muistaakseni kuutisen viikkoa, eli vähän pidempään kuin tavallisesti. Ja kuukautiskivut oli kovat... tunsin kuitenkin sitä seuraavasssa kierrossa ovulaation ekaa kertaa elämässäni (pienenä kipuna) ja tärppäsi uudestaan heti siitä kierrosta. Toivottavasti pääset sinäkin taas pian mukaan odottajiin! Voimia ja tsemppiä uuteen yritykseen,
taika
Pettymys ja suru on varmasti suuri, mutta oman kokemukseni mukaan uusi odotus on siihen parasta lääkettä.
Mulla oli keskeytynyt km, lääkkeellinen tyhjennys rv 11 + 2 helmikuussa. Jälkivuotoa kesti pitkän aikaa, melkein 5 vkoa. Sitten olikin kierrot sekaisin ekaa kertaa elämässä, enkä ole varma oliko eka vuoto vielä jälkivuotoa vai kuukautiset, näiden jälkeen kuitenkin jätettiin ehkäisy pois. 2 kk:n kuluttua km:stä tuli ihan varmasti kuukautiset. Neljännellä kierrolla tärppäsi, vaikka kiertojen pituus oli ihan outo (aikaisempaa pidempi). Eli tulin raskaaksi kesäkuussa ja nyt mennään viikolla 20 + 3. Vaikka odotus rassaa, niin ehkä kannattaa ne yhdet kuukautiset odottaa, ettei tarvi sitten sressata siitä, jos heti tärppää. Seuraava odotus on muutenkin henkisesti raskaampi, ja murehdit kaikkea. Tsemppiä jatkossa !
popz
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=102&m=11566147&p=4&tm…
Tossa siis linkki siihen keskusteluun.. =)
Sieltä löytyy kokemuksia..
Suan ja Nuppu 25+0