Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Herra, voitteko irrottaa kätenne takapuolestani."

Vierailija
02.06.2024 |

Hyvät naiset, kuinka usein olette joutuneet sanomaan otsikon mukaisesti?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertaakaan. Näpit irti! olen sanonut useinkin.

Vierailija
2/16 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota nakkisi ulos ja käy

Vierailija
4/16 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne on niin nopeita kouraiseva ettei siinä kerkeä kohteliaita korulauseita esittämään. Lisäksi säikähdyksen takia yleensä vaan huudahtaa joko yllätyksestä tai kivusta. 

Vierailija
5/16 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painu he vet tiin urpo, olen valitettavasti joutunut sanomaan ihan liian usein ap:n kuvaamille tyypeille.

Vierailija
6/16 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sanonut, mutta läpsyttäjän huohottaessa tyttäreni niskaan kauppakeskuksen portaattomissa  liukuportaissa vaihdoin lapseni kanssa paikkaa ja tärväisin kyynärpäällä huohottajaa naamaan. Perääntyi.

Vierailija
7/16 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole sanonut, mutta läpsyttäjän huohottaessa tyttäreni niskaan kauppakeskuksen portaattomissa  liukuportaissa vaihdoin lapseni kanssa paikkaa ja tärväisin kyynärpäällä huohottajaa naamaan. Perääntyi.

Oletko kuitenkin osa ongelmaa sen suhteen että läpsy on täällä?

Vierailija
8/16 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kuitenkin osa ongelmaa sen suhteen että läpsy on täällä?

En.

Vierailija
9/16 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tuossa pyöräilemässä ja edellä käveli joku ylemmän keski-iän pariskuntaoletettu. Ukko-oletettu päätti pistää rouvaoletetun persuuksille kouransa siinä kävellessään ja mietin hetken että huikkaanko että älähän hipelöi. En sit viitsinyt ja jatkoin matkaani.

Ja siis ei tuo siltä vaikuttanut että rouvaoletettu olisi tuosta pahoittanut mielensä.

Vierailija
10/16 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole joutunut sanomaan noin. Muistui mieleen vuosia sitten tapahtunut täydessä raitiovaunussa. Istuin käytävän puoleisella istuimella. Käytävällä seisoi arvokkaan näköinen rouva ja hänen takanaan niinikään arvokkaan näköinen mies. Huomasin, kun herran takaa käsi ojentui kohti rouvan takapuolta, tökkäsi sitä nopeasti. Käsi kuului nuoremmalle miehelle. Rouva kääntyi nopeasti herraan päin, mulkaisi pahasti ja sanoi jotakin ruotsiksi. Herra oli hölmistyneenä. Nuoremman miehen naamalla näkyi virne.😊

Vierailija
11/16 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä ei ole kukaan vieras asiattomasti koskenut.

Vierailija
12/16 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavan harvoin

Eikö pyllyni kelpaa...

Vierailija
13/16 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan.

Vierailija
14/16 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen joutunut kieltämään tuollaisen  miesystävältäni. Syynä on ollut, että en ole halunnut ulkopuolisten näkevän tällaista hellyyden osoittamista.

Vierailija
15/16 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin tuossa pyöräilemässä ja edellä käveli joku ylemmän keski-iän pariskuntaoletettu. Ukko-oletettu päätti pistää rouvaoletetun persuuksille kouransa siinä kävellessään ja mietin hetken että huikkaanko että älähän hipelöi. En sit viitsinyt ja jatkoin matkaani.

Ja siis ei tuo siltä vaikuttanut että rouvaoletettu olisi tuosta pahoittanut mielensä.

No eipä sitä tiedä millainen heidän suhde on. Minua ei ainakaan haittaa mieheni koskettelu ollenkaan, mutta jonkun tuntemattoman hipaisutkin ärsyttää suunnattomasti. Kenellä on lupa koskea, siitähän se on kiinni.

Vierailija
16/16 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hellä kosketus ja sormenpäillä pepun muotojen tunnustelu sallittavampaa kuin pelkkä kouraisu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme