10kiloa pitäs tiputtaaa painoa,miten onnistun parhaiten??ev
Kommentit (9)
Nyt kokeilin PV:n pisteitä ja ne todella sopii minulle..." Saa syödä mitä vain" kunhan pisteillä pysyy ja olen todella oppinut syömään sen takia kunnolla... Herkut ja ahmiminen jäi...Olo aivan eri kuin ennen. Painoa tippunut 5kg/1kk, enkä muutenkaan ole ylipainoinen.
Vaikea neuvoa kun et kerro enempää tottumuksistasi. Jätä pois mehut (myös tuoremehut), limut, ym sokeripitoiset juomat. Syö vain ruisleipää (kohtuudella), rasvattomia maitotuotteita.
Ennen olin sitä mieltä, että poistan varmistimen aseesta heti kun joku alkaa puhua karppaamisesta, mutta kas - noin 200 laihdutuskuuria, ihmedieettiä ja hyvää uutta elämää kokeneena - voin sanoa, että ainoastaan karppaus on kadottanut kilojani pysyvästi. - 7 saldo toistaiseksi, noin 15 kiloa (ylimääräistä) jäljellä.
ja syön vaan kerran päivässä kunnon ruuan. Juon paljon vissyä. Jos illalla nälkä, syön ruisleivän. Aina kun napostelututtaa, niin poljen crosstraineria. Tehokasta:)
Joka lehti väärällään tietoa painonpudotuksesta.
Tarkoititko kenties motivaatiopuolta enemmänkin?
Mä väitän tietäväni parhaiten. Mulla on myös tylsimmät ohjeet.
Syö ainakin 5 kertaa päivässä. kasviksia joka aterialla. Syö monipuolista. täyttävää ruokaa. Mistään ei varsinaisesti tarvitse kieltäytyä, huomioi kuitenkin määrät. Tällä tarkoitan esim sitä, että syö vaikka pizzasta puolet, lautasen toisen puolen täytä kasviksilla.
Elämä luonnollisempaa ja helpompaa, kun ei noudata välttämisruokavaliota. Kestää myös pidempään tällainen elämäntyyli.
Kohtuus ei myy nykyään. kaikki hurjat kokeilut miellyttää ihmisiä enemmän.
Pieni päätös päivässä -nettisivut hyvänä tukena. Myös sydäntautiliiton sivuilla hyvää asiaa.
10...
T, ap:n ja itseni puolesta jatkuva laihduttaja-
minulla on 5 kg tiukassa...
tai karppaamalla