Noloin duuni mitä olet tehnyt?
Kommentit (19)
Tein yhden paivan markkinatutkimushaastattelijan hommaa jossain ostarissa.
Hyi että, hikisille äijille jotain likasia videoita ja liukkareita. Pumpattavia barbaroita sun muuta. Ja olin sillon lukiossa.
jos joku valitti kahvista, piti keittää uudelleen...
noloa...
olin vapaaehtoistyöntekijänä...
nolointa oli pestä kylmiöstä liharuhoista tippuneita tahroja...help!
Luulisi edes joku raja löytyvän! Niin huonosti ei koskaan asiat ole, etteikö vaikka voisi joltakulta (vanhemmat, sisarukset, isovanhemmat, kaverit...) LAINATA rahaa..........
Tai sitten on löyhä moraali jo syntyjään.
Ei jummarra.
Prostituoitua lukuunottamatta nämä hommat ovat olleet ihan ok.
Kuinkahan moni on nolosti nostanut korvausta tai käynyt fattassa hakemassa rahaa? Kyllä hävettäisi!
Punnitsin rekkojen roskakuormat ja yksityishenkilöiltä peräkärrikuormasta laskutin rahaa.... kyllä välillä hävetti sen 1,5vuoden aikana :(
Hirveetä ku auto oli aina lokin paskassa ku lähti kotiin :D
On kyl niin bimboja niissä chateissä ja niin noloa juttua että ennemmin vaikka itseäni myisin :D
mut mun noloin homma onkin hotellisiivooja.....
Hei mut musta mikään rehellinen palkkatyö ei oo noloa! Nolompaa on olla mieluummin työtön luuseri (vaik siis sais töitä)!!!
Arvostan siis kaikkia muita paitsi prostituoituja ja rikollisia!
mutta olin silloin köyhä opiskelija ja tarvitsin rahaa.
25
tanssiva banaani :-).
Minusta mikään ylläolevista (tanssivaa banaania lukuunottamatta) ole nolo. Rehellinen työ on aina arvostettavaa. Ja itsensä myyminen on jotain ihan muuta..
todella kiusalliset 9 kk...
sain potkut kun en osannut myydä...
TOI BANAANIJUTTU huippu :)
ehkä surua siitä että elämä on tosiaan sellaista että ainoa rahaksi muutettava pääoma on oma vartalo. löyhällä moraalilla ei liene asian kanssa mitään tekemistä.
Mä olin makkaranpakkaaja HK:lla. Yök!
En meinaa iletä laittaa sitä duunia edes CV:n listaan, vaikka olin siellä noin vuoden aikoinaan....
Prostituoitu myy vaan ruumiinsa, myyjät myyvät sielunsakin.
Nolona voisin pitää jotain eettisesti kestämätöntä, tupakkafirman myyntipäällikön paikkaa tms. Esim. prostituoitu tekee hallaa kenties itselleen, mutta ei moraalittomasti muille, joten en pidä sitä nolona.
Joo, ja kaikennäköistä on tullut tehtyä:
- rikkaruohon kitkijä
- puhelinmyyjä
- valintatalon kävelevä mainos
- järjestön lipaskerääjä
- suomen gallupin haastattelija
- statisti joissain hölmöissä tv-ohjelmissa
- hyllyntäyttäjä
Terkkuja vaan Brasilia-projektilaisille, joiden kanssa suurinta osaa noista ja monta muuta hommaa tehtiin :-)
Puhelinmyyjä ja seksipuhelin..