Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Kerro suurin valhe jonka sinulle on kerrottu

Vierailija
31.10.2007 |

Kuka sinulle valehteli? Miten sait valheen selville?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuosien ajan, että hän on adoptiolapsi ja että hänen äitinsä (joka meillä aina vieraili) ei ollut siis biologinen, vaan adoptioäiti. Pidin sitä muijaa ihan hulluna kun kertoi synnytystarinoitaan

Vierailija
2/11 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

vuosien ajan, että hän on adoptiolapsi ja että hänen äitinsä (joka meillä aina vieraili) ei ollut siis biologinen, vaan adoptioäiti. Pidin sitä muijaa ihan hulluna kun kertoi synnytystarinoitaan

Minä sitten kysyin eräänä päivänä ihan suoraan ja sitten tämä nolona myönsi, että on se oikea äiti, mutta kun se on niin kamala ihminen, että haluan kuvitella hänet äitipuoleksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tapana miehen kanssa vitsailla ja liiotella asioita.

Mieheni tuli työmatkalta ja kysyin miten meni ja leikilläni " olitkos kiltisti ;)" Mies sitten alkoi kertomaan leikkisään sävyyn ja pilke silmässä, että " Joo olin tosi tuhma, että työkaverin kanssa päätettiinkin kokouksen jälkeen tyhjentää hotellin minibaarit, ja koko yön oli hirveät orgiat vaahtokylvyssä ja joka puolella ymäpri hotellisviittiä, että olin toooosi tuhmasti joo, hehheh.. ei, mut oli tosi rankkaa saimme sopimuksen tehtyä siihen pisteeseen kokouksessa, että..." jne alkoi kertomaan työasioistaan. Hymyille sitten vain otin miehen vastaan, tiesin hänen pelleilevän, ja jatkettiin eloa normaalisti. Sitten hiukan myöhemmin selvisikin, että tuo koko juttu oli ollut totta, ja mies vain sanoi " mähän kerroin sulle silloin heti" .

Vierailija
4/11 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kakkonen, oliks se sun exä jotenkin oikeesti henkisesti sairas? Ts. ei nyt kai ole ihan normaalia keksiä tuollaisia täysin " turhia" valheita. Valehteluhan on aina väärin, mutta jotenkin sen motiivin (olkoonkin miten itsekäs tahansa) ymmärtää, jos esim. valehtelee peitelläkseen jälkiään, saavuttaakseen jotain tms. Mutta mitä siis exäsi saavutti, sanoessaan biologista äitiään adoptioäidiksi? Mikä oli motiivi valheen takana? En ymmärrä...

Vierailija
5/11 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoi, että äiti tehnyt hänelle niin paljon kaikkee pahaa, että ei halua sen olevan äiti...silti oli ihan hyvissä puheväleissä hänen kanssaan. Tää tyyppi valehteli jos mitä muutakin koko ajan, mut tää nyt oli kaiken huippu

Vierailija
6/11 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhui asiasta paljon silmiin katsoen ja pohdiskeli mitä ostaisi ja pyysi pitämään asian salassa ettei saa hännystelijöitä ja rahan kerjääjiä kannoilleen jne. Hän ei ollut kertonut tästä kuin muutamille. Olin tosi onnellinen että kerrankin oikealle ihmiselle osui ja iloinen hänen puolestaan, enkä tietenkään kenellekään puhunut. Sitten hän sanoikin että ei hän mitään ole voittanut, hän vain kokeili huvikseen lähtisikö sellainen huhu äkkiäkin liikkeelle. Siis valehteli mulle, ystävälleen HUVIKSEEN! Kyse ei ollut edes luottamuksen testauksesta vaan HUVIKSEEN! Hän yhden toisen kaverinsa kanssakin jutteli ihan pokkana voitosta mulle ja tämä toinen oli myös juonessa mukana. Loukkaannuin ja koin että hyväuskoisuuttani oli käytetty hyväksi ja vaikka hän pyysikin anteeksi, välit alkoi silloin viiletä. Mielestäni on hyvä asia että ihminen luottaa ystäviinsä eikä epäile etteikö hän puhuisi sinulle totta. Sen jälkeen olen alkanut epäilemään kaikkia ystävieni sanomisia. Jos joku kertoo ostaneensa vaikka auton niin mietin onkohan oikeasti ostanut ja kun näen sen niin mietin edelleen että onkohan se jonkun muun tai koeajossa tms. Varmaan kivaa kavereistakin kun kyselen koko ajan että oletko nyt tosissasi, toihan on kuitenkin lainassa jne.

Vierailija
7/11 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka silloin typeryyksissäni olisin melkein saattanutkin antaa anteeksi. Onneksi en.

-4

Vierailija
8/11 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se homma meni niin, että menin ystävälleni kylään ja siellä oli iso pino vaatteita sohvalla viikattuina. Näin siinä päällä hienon paidan ja sanoin, että " ompa makee paita" .

Kaveri sitten sanoi, että ne on hänen vanhoja vaatteitaan, joita on juuri viemässä pois annettavaksi, että voin siitä selata ja valita mitä vain tahdon itselleni!

No minä tietenkin onnellisena kävin pinon läpi ja löysin hienoja vaatteita itselleni. Ajattelin, että kaveri ei enää niistä pidä kun on niin muodin mukainen ja usein ostelee kaikkea.

No sitten siinä vaatteita hypisteltyäni kaveri revähti nauruun ja sanoi, että en kai oikeasti usko, että hän antaa vaatteitaan minulle, ja että ei ne mitään pois meneviä vaatteita ole, vaan hänen omia pesusta tulleita!

Tunsin oloni nöyryytetyksi...

Vierailija
9/11 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoi että tosiaan seurustelevat ja että hän on niin rakastunut ja viettävät paljon yhdessä aikaa jne. Myöhemmin selvisi että ei hän seurustellut tuon miehen kanssa, jotain pientä säpinää vain oli ollut mutta eivät olleet edes sekstailleet keskenään.

Ilmeisesti sitten yritti pitää minut loitolla ihastuksestaan väittämällä että seurustelevat.

Toinen tosi törkeä: työpaikalla eräs henkilö väitti menevänsä lomalle todella eksoottiseen maahan ja lomailleensa muutenkin siellä sun täällä ympäri maailmaa. Selvisi että oli viettänyt lomansa ihan kotosalla. Aika ihmeellistä sinänsä.

Vierailija
10/11 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomeen jäi myös muutama hyvä ystävä joiden kanssa pidin yhteyttä koko vuoden. Kukaan heistä ei kertonut että yksi ystävistäni alkoi odottaa vauvaa miehelle jonka kanssa seurustelin lähtiessäni. Mies itse kyllä pisti välimme poikki kun olin ollut muutaman kuukauden ulkomailla sen kummemmin selittelemättä. Kun tulin takaisin niin he asuivat yhdessä tämän ystäväni kanssa. Naurettavaa että asia salattiin minulta! Tunsin itseni sen jälkeen ulkopuoliseksi siinä kaveripiirissä ja pian etsinkin uusia ystäviä.

Vierailija
11/11 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin nro 10:lle, kun tuttu ei kertonut odottavansa ja sitten vaan työnsi yksi pvv lastenvaunuja- tuli tosi tyhmä ja tylsä tunne... no comments-...